Flekti jäi päälle

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mara81
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2004 18:47
Paikkakunta: Helsinki

Flekti jäi päälle

Viesti Kirjoittaja mara81 »

Eli siis jäähdyttimen flekti, mikä menee päälle kun moottorin lämpötila nousee tarpeeksi, lähti tässä eräänä päivänä käyntiin, mutta ei sammu ollenkaan...?

- Onkohan vika jossakin releessä? vai missä.

Auto on 900i vm 90
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Tsekkaa jäähdyttimen vasemmas kupeessa oleva lämpökytkin menee 2johtoa. Ne yhdistämäl se pelaa koko ajan.
Ettei olis se rikki se lämpökytkin
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Vaihdoin termostaatin vanhasta i16:stani ja heti auttoi...
Motonetistä oli 6.50? muistaakseni
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Ja jos ei kuumenemis oireita oo niin ota toinen johoist irti niin ei mee akku..
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
mara81
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2004 18:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mara81 »

Ylikuumenemisongelmaa ei esiinny. Se ei siis sammunut ollenkaan vaikka oli ollut päällä n.20 min. Kävin sitten kiskaisemassa siitä johdot irti ettei akku kulu...eipä tuota niin talvella tarvitse, mutta kesällä olisi ihan kiva olla.
Vastaa Viestiin