Oulun potkut kl.15 kuun eka sun. kaakkuri tb
Keiden kaikkien autoista, tai yleensäkin mitä autoja noissa eilisen kokoontumisen videoissa on? Kun ei suostu tämä paska toistaan niitä
Piti yrittää ladata jo kaikenmaailman mediaplayer9 yms vaan ei saat*na vaan suostu näyttään avi videoita ja minä taas pakahdun uteliaisuudesta!!!
Että mitä niissä pätkissä näkyy?

Piti yrittää ladata jo kaikenmaailman mediaplayer9 yms vaan ei saat*na vaan suostu näyttään avi videoita ja minä taas pakahdun uteliaisuudesta!!!
Että mitä niissä pätkissä näkyy?

Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
jarska
Lataappa bs player,ffdshow ja ac3 filter. Jos ei sen jälkeen pelitä ni johan on kumma. Ne saat kaikki kun vain kirjoitat googleen hakusanan.
Ja nuo filmin pätkät on tummia joten ei niistä mitään näe.Kuhan leikittiin.Ja todellakin tuo vieraileva tähti rokkas iha täysillä.
Mut lataa valmiiksi vaikka ens miittiä silmällä pitäen. 
Lataappa bs player,ffdshow ja ac3 filter. Jos ei sen jälkeen pelitä ni johan on kumma. Ne saat kaikki kun vain kirjoitat googleen hakusanan.
Ja nuo filmin pätkät on tummia joten ei niistä mitään näe.Kuhan leikittiin.Ja todellakin tuo vieraileva tähti rokkas iha täysillä.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Jos sattuu käymään niin hyvä tuuri, ettei oo potta kaapissa tai pallo jalassa tai molempia ni otanpa ens miittiin tuohon videokuvvailuun oikeasti tehdyn laitteen mukaan. Jospa sillä onnistuis vähä parempaa.
Tämänkertasen miitin kanssa kävi ny vähä höpösti. Meen takasi kaapin alle häpiään...
Tämänkertasen miitin kanssa kävi ny vähä höpösti. Meen takasi kaapin alle häpiään...

Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
izengard@irc
Ite taas aattelin että olisiko parempi vaihtaa aikataulu vaikka sunnuntaille klo 15-16?? Suurinosa pääsis ja näkis kerranki otella kuvia ja kyylätä toisten maalipintoja..
Meinaa vähän tulla surkeita kuvia iltasella..
Mitä mieltä porukka on??
Ja siis päivämäärä ehdotus olisi su.6.2.2005. klo 15-16???
Ja joku päättää paikan...... Timpan ehdotukset ei pahoja.. Haapaselli on vaa aina täynnä.

Mitä mieltä porukka on??

Ja joku päättää paikan...... Timpan ehdotukset ei pahoja.. Haapaselli on vaa aina täynnä.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Muuten hyvä idis toi deitti mutta itse olen 6.2 kemissäMilli kirjoitti:Ite taas aattelin että olisiko parempi vaihtaa aikataulu vaikka sunnuntaille klo 15-16?? Suurinosa pääsis ja näkis kerranki otella kuvia ja kyylätä toisten maalipintoja..Meinaa vähän tulla surkeita kuvia iltasella..
Mitä mieltä porukka on??

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Ruisku"
mulle sopii ainaki... pitäskö sitä sittenki mennä sinne torinrantaan taas..Mulle passaa ainakin et mennää jo vaikka tän viikon sunnuntaina. Ja vaikka enski. Juu pakko alottaa miitit aikasemmin et saatas ees joskus kunnon kuvia. Selviääkö porukka vaikka jo klo 14?! Vai onko liian aikasin?
olis ainaki lääniä kunnolla...