Tulipa lotrattua kunnolla konehuonetta puhtaaksi.
Nyt vaan ei suostu käymään kunnolla, ikään kuin olisi jotenkin rikkaalla.
Röpöttää ja työntää kunnolla mustaa pakoputkesta.
Sytkäpuoli on ok, kipinää tulee kunnolla, jakaja on kuiva, uudet tulpat- ja johdot.
(sytytysjärjestys oikein)
Kokeiltu toisella pyörijällä ja kannella. Imuletkut kaikki kiinni.
Kuivunut lämpösessä tallissa n. 1kk pesun jälkeen.
Voiko kaasariin mennä ulkokautta vettä tukkien jotakin?
Vai tuleeko muuta mieleen, itse en enää keksi?
99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
99GL -82, museo
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
kärki vai kärjetön?
kaikki alipaineletkut varmasti kiinni?
kaikki alipaineletkut varmasti kiinni?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
Kärjellinen jakaja ja alipaineletkut kiinni.
Voiko kaasarin kalvo mennä rikki kun ensin oli sytkäjärjestys väärin ja paukutteli imusarjassa?
Ja mitä rikkinäinen kalvo vaikuttaa, ei ole kokemusta?
Voiko kaasarin kalvo mennä rikki kun ensin oli sytkäjärjestys väärin ja paukutteli imusarjassa?
Ja mitä rikkinäinen kalvo vaikuttaa, ei ole kokemusta?
99GL -82, museo
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
paukuttelemalla saa letkut irti tarkastaisin vielä kerran että kaikki ovat paikoillaan.
polttoaineen kulutus on yleensä seuraus rikkinäisestä kalvosta ,mutta avaa ja katso ei se ole rakettitiedettä.
polttoaineen kulutus on yleensä seuraus rikkinäisestä kalvosta ,mutta avaa ja katso ei se ole rakettitiedettä.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
Missä kunnos ilmansuodatin on vai oletko kokeillu jo ilman suodatinta. Voi pestes mennä liasta tukkoon suodatinkin, yhdes kaverin kaasarimasas tuokin todettu kun hukkui bensaan..
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: 99:n käyntihäiriö konehuoneen pesun jälkeen
Niin se kalvo oli revennyt paukuttelussa. Nyt pelaa.
Taas oppi lisää
Taas oppi lisää

99GL -82, museo
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)