Tuli vastaan seuraavanlainen ongelma. Ajaessani
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Käytin - navan irti ja myös liudan sulakkeita, kuten aikaisemmissa viestissä on mainittu, mutta silti vika ei häviä.
Tiedättekö mistä lähtisi viikaa etsimään?
-Jani
Mimmi kirjoitti:Huomio kaikki ng kolkin omistajat:
Laittakaa takaluukun avausjohtoon sulake väliin RECn liittimen T-C (liitinkampa ylärivin 2 vasemmalta) navasta 3 lähtevään johtoon pikimmiten (sopiva sulake voisi olla esim. 10A).
NG kolkissa kun luukun moottorille menee SUORA SÄHKÖ, jossa sulakkeena "toimii" UEC:n 60A maxisulake ja itse avaus kulkee maadoituspuolella releen kärjestä.
RECssä EI OLE sulaketta em. toiminnolle ja piirilevyn folio toimii sulakkeena.
Nimimerkillä REC uusittu my-03 ng kolkkiin, vikakuvauksena takaluukun sähköinen avaus ei toimi.
Ajattelin lopulta asentaa tuon sulakkeen (kun Mimmi siitä muistutti). Olisiko tähän valokuvallista/ piirrettyä ohjetta kellään linkittää? Kiitos!jmaatta kirjoitti:Toivottavasti ei ole tämä kyseessä:Mimmi kirjoitti:Huomio kaikki ng kolkin omistajat:
Laittakaa takaluukun avausjohtoon sulake väliin RECn liittimen T-C (liitinkampa ylärivin 2 vasemmalta) navasta 3 lähtevään johtoon pikimmiten (sopiva sulake voisi olla esim. 10A).
NG kolkissa kun luukun moottorille menee SUORA SÄHKÖ, jossa sulakkeena "toimii" UEC:n 60A maxisulake ja itse avaus kulkee maadoituspuolella releen kärjestä.
RECssä EI OLE sulaketta em. toiminnolle ja piirilevyn folio toimii sulakkeena.
Nimimerkillä REC uusittu my-03 ng kolkkiin, vikakuvauksena takaluukun sähköinen avaus ei toimi.