Tuossa jutussa mainittu Amerikan tapaus koski muistaakseni Olsmobiili dieseliä.
Loppuun asti mietitty 5.7 diesel oli kohteena, tuosta oli muistaakseni kuva joskus aikanaan V8 Magazinessa.
Siinä mainoslause oli " jos haluatte ongelmia , ostakaa olsmobiili tiisel"
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
sitä mä vaan noissa venäläisissä crash boom bang videoissa ihmettelen, miten paljon ajetaan punaisia päin risteykseen (ja toisen kylkeen) TAI muuten ihan tolkuttomilla tilannenopeuksilla risteysalueilla ja muuallakin ja yritetään ihan järjettömiä ohituksia jotka on ennalta tuomittuja.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Joku klovni bemarin pääkonttorista yritti polkea GrandePotatoe 3 ykspisteäkäseen traktoriinsa vauhtia työmatkalla ruuhkassa kehä kolmosella. Ajoi sitten samaan parkkitaloon mun edellä. Oli kyllä huvittava näky joka astui autosta ulos. Joku meikattu jannu liimatukalla. Oli varmaan tullut suoraan drag showsta.
Ihmetyttää miksi pitää ajaa ihan puskurissa kiinni kun edessä ja takana on molemmilla kaistoilla autoja niin pitkään kuin silmä näkee? Sitten kun itse jättää parin auton luukkua edelläajavaan, niin heti on tämmöset liimaperunat tunkemassa ohi siihen rakoon.. Ei voi ymmärtää
Saabin ohjeajat. Hehkutulppien vaihto 0,5 tuntia. Termostaatin vaihto 0,6 tuntia. Tein tänään putkeen molemmat, tulpissa meni 10-15 minuuttia ja termostaatissa noin 1,5 tuntia.
Saman tien voisi mennä historiassa vähän pidemmälle, eli aikaan ennen vuotta 1808. Silloin Suomellakin oli ihan asiallinen läntinen provinssi. Mieluummin sen ottaisin, kuin tuon isomman itäisen
^ Mä oon aina ollu sitä mieltä että Suomi takaisin ruotsalaisille ja vähän äkkiä. Rapujuhlia, purjeveneitä, Ettania, folköliä ja slipoverit kaikille. Helpottuis se Saabien trokaaminenkin.
Viimeksi muokannut vmt, To Tammi 29, 2015 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
vmt kirjoitti:^ Mä oon aina ollu sitä mieltä että Suomi takaisin ruotsalaisille ja vähän äkkiä. Rapujuhlia, purjeveneitä, Ettania, folköliä ja slipoverit kaikille. Helpottuis se Saabien trokaaminenkin.