pystyiskö tankkaamaan RE 85 900 vm-89
pystyiskö tankkaamaan RE 85 900 vm-89
Tuommonen kysymys olisi. Vähän aikaa ollaan isän kanssa intetty, että pystyykö tuohon ratsuun lyömään re85 litkua. Autohan on saab 900 vm-89 2.0l koneella. Vai tarviiko ostaa etanoli sarjan, että pelittäis. Mitähän tuommoseen sarjaan tulis sitte ?
900i -87
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: pystyiskö tankkaamaan RE 85 900 vm-89
Jos moottori on kjetillä (mekaaninen) niin ei voi laittaa mitään sähköistä erillistä sarjaa boxia,Doddger kirjoitti:Tuommonen kysymys olisi. Vähän aikaa ollaan isän kanssa intetty, että pystyykö tuohon ratsuun lyömään re85 litkua. Autohan on saab 900 vm-89 2.0l koneella. Vai tarviiko ostaa etanoli sarjan, että pelittäis. Mitähän tuommoseen sarjaan tulis sitte ?
Jos taas LHjetillä (sähköinen ruisku) niin siihen voi laittaa erillisen etanoli boxin
http://eflexfuel.fi/ tai mahdollisesti säädättää ruisku noin 30% suuremmalle määrälle,kuluu enempi
muuten normaalilla säädöllä bensasäädöt moottori toimii laihalla eli venttiilit palaa yms.
periaatteessa mekaanisen ruiskun voi säätää myös rikkaammalle seokselle eli teoriassa
kumpikin järjestelmä toimii re85 polttoaineella,kunhan rikastetaan seosta tarvittava määrä.
saab kestää kyllä tuon viinan pumput ja putket-
Ari 1622
Re: pystyiskö tankkaamaan RE 85 900 vm-89
kyllähän sitä tankata voi, ei muuta kuin ajaa auton jakajalle
!
toinen asia sitten tosiaan on tuo toimivuus varsinkin jos on K-jetti, tämä kun on täysin mekaaninen laite ja sisältää paljon liikkuvia osia joiden saattaisin kuvitella jumivan pidemmässä ajossa ilman mitään voitelua, ja öljyhän ei kovin hanakasti viinaan liukene.. olisiko sitten että sekoittaa öljyn ensin bensaan ja sitten vasta kaataa seoksen tankkiin aina tietyin väliajoin...
LH:n sitten jo saa jossain määrin helposti toimimaan viinalla, helpoin ja halvin olisi varmaan kun vähän kopauttaisi bensanpaineita säätimestä lisää..
onkos autossa lambaada?

toinen asia sitten tosiaan on tuo toimivuus varsinkin jos on K-jetti, tämä kun on täysin mekaaninen laite ja sisältää paljon liikkuvia osia joiden saattaisin kuvitella jumivan pidemmässä ajossa ilman mitään voitelua, ja öljyhän ei kovin hanakasti viinaan liukene.. olisiko sitten että sekoittaa öljyn ensin bensaan ja sitten vasta kaataa seoksen tankkiin aina tietyin väliajoin...
LH:n sitten jo saa jossain määrin helposti toimimaan viinalla, helpoin ja halvin olisi varmaan kun vähän kopauttaisi bensanpaineita säätimestä lisää..
onkos autossa lambaada?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu