Eli nyt on vaihdettu uusi polttoine pumppu joka on 320lph E85-Compatible High Flow In-Tank Fuel Pump. Tämän jälkeen nykiminen jatkuin ja auto saattoi sammua lähtee käyntiin muutaman yritys kerran jälkeen. Vaihdoin tulpat jonka jälkeen ei ollut mitään ongelmia hetkeen kunnes jälleen tänään muutama nykäisy ja auto sammui. Di-kasetti, turbo, kaasuläppä vaihdettu alle vuosi sitten.
Onko kellään hyviä vinkkejä mikä voisi olla.
Kävin lukemassa vikakoodit ei ollut mitään koodeja. Eli autohan on täysin kunnossa paitsi että nykii ja sammu. Kun auto sammuu ja yrittää käynstää uudestaan liikkuuko kierros lukumittari jos asento anturi on rikki??
Vika ilmeni sen pumpun vaidon jälkeen mutta olen ottanut ämpärin pois kolme kertaa ja tarkaistannut kaikki. Voiko vika olla moottorin päässä missä polttoaine palautuu takaisin tankkiin.
Mulla kävi sillai että uuden pumpun asennuksessa käytetyssä letkussa oli jääny sisään varmaan valusta semmoin kumihelmi joka lähtI liikkeelle ja tukki sen ohuen muoviletkun joka nousee syöttöliittimelle. aiheutti sen että auto kävi aina joitain sekunteja kunnes ämpäristä loppu aine. Kaivoin ämpärin kanssa jonkun 5 kertaa ylös ja en löytäny vikaa kunnes puhaltelin putket läpi erikseen.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Onko kasetti tarvike jos siitä ei löydy versiota tai Saabin nimeä? Tällainen kasetti alkoi puolen vuoden vanhana NGK BCPR7ES-11 tulpilla ja foorumilaisen biopower -softalla rykimään kaasua painaessa. 500 km hissuttelin kotiin kunnes seuraavana päivänä 4 km matka hoitui enää pintakaasulla ja Miss lukemien huidellessa 60-90 välillä koko ajan. Mitä tämä Miss fire tarkalleen kertoo ja miten se mitataan/havaitaan?
Onneksi povarissa oli kuitenkin 3.6 -version kasetti. 3.7 on ilmeisesti uusin ja kestävin tällä softalla?
Eilen vaihdoin ventiilikopan tiivisteet. Samalla kävin läpi alipaine letkuja ja liittimiä. Nyt vika muuttui. Ei Sammu enään ja kevyt nykäsy kun kiihdyttää täysiä ja sekin vain 4 ja 5 vaihteella. Jos vika olisi kasetissa ei varmaan toimisi kunnolla??
Itsellä vikakehitys oli sellainen, että täyskaasukiihdytyksessä silloin tällöin nykäisi lyhyesti. Kunnes kehittyi siihen pisteeseen lopulta, että polkimeen ei juuri kestänyt enää koskea.