vikadiagnoosi hakusessa!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jadii92
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2015 20:32
Paikkakunta: Joensuu

vikadiagnoosi hakusessa!

Viesti Kirjoittaja Jadii92 »

Eli täräytti rampilta normaali kiihdytyksessä check engine valon palamaan, vilkkuu 3 kertaa ensin ja sitten pienen tauon jälkeen 7 kertaa. kotiinajettaessa kokeilin vähän kiihdyttää ampui suoraan putkesta liekit kunnon paukkeen kera ja ryki nii helvetisti, pientä nykimistä aiemminkin ollut havaittavissa kakkosella kiihdyttäessä reilummalla kaasulla sytkäkasetti?
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5867
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: vikadiagnoosi hakusessa!

Viesti Kirjoittaja tturku »

Vikakoodit lukuun ensin. Pistä paikkakunta esiin niin voidaan ohjata oikeaan paikkaan. Harrastelijoilla on myös paljon lukijoita.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Jadii92
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2015 20:32
Paikkakunta: Joensuu

Re: vikadiagnoosi hakusessa!

Viesti Kirjoittaja Jadii92 »

tturku kirjoitti:Vikakoodit lukuun ensin. Pistä paikkakunta esiin niin voidaan ohjata oikeaan paikkaan. Harrastelijoilla on myös paljon lukijoita.

Nyt ois vikakoodit luettu ja kyseessa vm96 2.0t ng900

P11 71 Fuel System Lean During Accelaration
P01 71 System Too Lean Bank 1

nollasin koodit ja ei ainakaan viel sytytellyt check engine valoa uusiksi, en kokeillu polettaa pahemmin 0,5bar ahoilla ei ainakaan esiintyny mitn kummallista.
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5867
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: vikadiagnoosi hakusessa!

Viesti Kirjoittaja tturku »

ei kannata polkea tosissaan jos jos käy liian laihalla, muuten tulee mäntäpistiäinen kylään.

http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=78289
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... fault-code

Noista voi lähteä vaikka liikkeelle.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Jadii92
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2015 20:32
Paikkakunta: Joensuu

Re: vikadiagnoosi hakusessa!

Viesti Kirjoittaja Jadii92 »

tturku kirjoitti:ei kannata polkea tosissaan jos jos käy liian laihalla, muuten tulee mäntäpistiäinen kylään.

http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=78289
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... ault-codes

Noista voi lähteä vaikka liikkeelle.

Pitää osia ruveta haalimaan, 100 km pysty ajelee ilman cel valoa. Nyt välkyttää enää 3 kertaa ja toimivuus ihan normaali ei pätki ei lyö putkesta... pitää huomenna käuskäukäydä seosmittari ostamassa niin tietää missä ne vaeltaa oikeasti, myös pientä kierrostenpäälle jäämistä välillä havaittavissa viittais että hörppää jostai ilmaa.
Saab 9-3 ''Wnb Viggen'' Stage : Ei mitään hajua enään.
Vastaa Viestiin