Tuli vain tuollainen ¨ajatus¨ eli autokuume, että jos vielä ostais ¨uuden Saabin¨.
Aero, automaatti, väri vaikea valita kun on useita vaihtoehtoja musta tai hopea.
Luultavasti musta?
Jos kerta saa vielä tämän merkin konepeltiin

Juuri ja juuri voi löytää Saksasta samalla hinnalla A4:n tai 3-sarjan BMW:n, jossa yli 200 hv, Aeroon verrattavat varusteet ja ikää max kaksi vuotta. Itse en pidä auton uutuutta sinänsä missään arvossa, mutta monelle käytetyn pitäisi olla merkittävästi halvempi kuin uuden. Toisaalta vaikka nuo 22 t€:n Nevs-Saabit ovat ajamattomia, niin ovathan nekin jo vuoden vanhoja autoja. Ja se mallin ikä on tietenkin eri luokkaa kuin MY2013 kolmosbemarissa tai aanelosessa.karitammi kirjoitti:Tuolla reilulla 20 k€ hinnalla saa Saksasta jonkin premium-merkin, josta takuu on mennyt/raukeamassa juuri.
Itselle tämä kuvio antaa sen mielikuvan, etten edes miettisi kumpaan rahani laittaisin.AZP kirjoitti:Juuri ja juuri voi löytää Saksasta samalla hinnalla A4:n tai 3-sarjan BMW:n, jossa yli 200 hv, Aeroon verrattavat varusteet ja ikää max kaksi vuotta. Itse en pidä auton uutuutta sinänsä missään arvossa, mutta monelle käytetyn pitäisi olla merkittävästi halvempi kuin uuden. Toisaalta vaikka nuo 22 t€:n Nevs-Saabit ovat ajamattomia, niin ovathan nekin jo vuoden vanhoja autoja. Ja se mallin ikä on tietenkin eri luokkaa kuin MY2013 kolmosbemarissa tai aanelosessa.karitammi kirjoitti:Tuolla reilulla 20 k€ hinnalla saa Saksasta jonkin premium-merkin, josta takuu on mennyt/raukeamassa juuri.
edit: Tietenkin tuo jälleenmyyntiarvo ja myynnin helppous on myös täysin eri luokkaa Audissa tai Bemarissa kuin Saabissa. Tosin suomen ainoa Nevs-Saab voisi ehkä muutamaa ostajakandia kiinnostaakin...