9-5Vector2001 kirjoitti:viggen kirjoitti:Tiesit kai jo kaikki tuon jos ostaessa 345tkm ajetun ¨auton¨?
Samoja vikoja ja paljon muuta merkissä kuin merkissä.
Yritätkö vihjailla, etten tajunnut?
Tietysti tiesin, 100 000km vähemmän ajetut maksaa alkaen yli tuplaten mitä tuosta maksoin, huvittavaa vain, miten nämä nyt "pakkautuvat" melko nippuun ja verrattain hätäisesti.
Tein listaa vain omaksi ja muiden huviksi, tuosta näkee oikeastaan kertasilmäyksellä, mitä yleensä on luvassa, kun hankkii vitosen.
Tulossa eli menossa on lähitulevaisuudessa vielä ainakin:
-Ilmamassamittari
-Polttoainepumppu
-Koko pakoputkisto
-Iskarit ja jouset
-Virtalukon pohja
Ei vihjailla, huumoria viljellään. samoja on koettu ja silti Saab on niin laadukas että jaksaa hymyilyttää aina kun ratin taakse istahtaa =)
Listasi on hyvä, meillä aivan vastaavaa, tosin 245tkm kohdalla luovutin ja jätin jakopään tekemättä, vaihdettiin koko kone uuteen kun halvalla sai...
Tuossa listassasi olevat toimet eivät suinkaan pakkaantuneet mitenkään yllättäen vaan edellinen omistaja vain laiminlöi suurimman osan toimista ja jäivät sinun valveutuneen omistajuutesi murheeksi. Yksi huolestuttava juttu tosin tulee mieleen... TURBO? Siitä et käsittääkseni mainitse mitään, vieläkö siellä rahisee aito Garret vai onko Aeron Mitsu vaihdettu tilalle?
Listasi lisäksi ihan normaaleja ongelmia, niiden lisäksi meillä on tosiaan vaihdettu koko kone, vaihdelaatikko sekä ilmastoinnin kompura. Peräluukun johtosarja, valonvalvontareleitä, sähköikkunan liukukiskon pienet vihreät kiekot (tällä viikolla meni), takalasin lisäjarruvalo, sähköikkunoiden katkaisin-/käyttöpaneeli, repsikan oven lukitus, virtalukosta lukkopesä...
Tulevaisuuden listastasi käväisisin HETI tilaamassa ja miksei vaihtamassakin sen ilmamassamittarin. Joillain kirkasvalohuolloilla sitä voi olla vielä tarjolla edulliseen kampanjahintaan, Saabin web-kaupasta
http://webshop.saabparts.com/ tarjous jo loppui...