![Kuva](http://i.imgur.com/10I36Eq.jpg?1)
Saabiin laitettu uus välipönttö + häntäputki tällä päivämäärällä, onnistuneen putkirempan jälkeen kuitenkin turkuun lähtiessä konehuoneessa alkoi kolisemaan jota ens luulin tulevan putkesta, Sieltä paljastui kuitenkin että Laturin jalka/tuki oli kokonaan irronnut moottorista, yksi pultti katkennut koloon, 2 muuta pulttia irronnut (Ollut löysällä...?)
Nyt kyselenkin vinkkejä että mites ysisatkun omistajat on saanu kiristettyä tän laturin jalan alemman ja vasemman pultin järkevästi? sinne kun ei saa kättä sitten millään että saisi kiristettyä kunnolla!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Edit: Laturi kiinnitetty onnistuneesti 2 pultilla, parin tunnin prosessi...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)