Säästä bensaa ajamalla
Säästä bensaa ajamalla
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
heh
Heh...näitä magneettisia polttoaineen säästö vimpaimia on myyty 70-luvulta asti...ovat olleet aina yhtä hyviä ja tehokkaita 
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 4047
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Come on! Siis jos 25 euron osalla voi oikeasti laskea polttoaineen kulutusta 2 l/100 km, niin minulle ja heti
. Tuollainenhan varmasti löytyy jokaisesta uudesta autosta jo vakiona, jos se on kerran noin hyvä.
Anyway, jos toi ihan oikeasti toimii, niin olen valmis rahat siihen sijoittamaan, mutta myyjän vakuutteluihin en usko. Oikeasti ilmaista tuotetta ei ole olemassakaan ja halpoihin pitää suhtautua suurella varauksella.
Anyway, jos toi ihan oikeasti toimii, niin olen valmis rahat siihen sijoittamaan, mutta myyjän vakuutteluihin en usko. Oikeasti ilmaista tuotetta ei ole olemassakaan ja halpoihin pitää suhtautua suurella varauksella.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Kyllä kentät sais olla useampia tesloja ennekuin vekottimella voi olla mitään vaikutusta.
Ja siltikin, huoh..
Tuolla kellarissa olis jossakin se teknarin (15/97, 24.9.1997) juttu, missä VTT:llä mittailtiin vastaavan laitteen "teho".
Testissä oli kaksi ihmemagneettia - Ecoflow ja Fuelmax.
Testin tuloksena ei hirveesti suositeltu..
DISCLAIMER: kukin ostaa jos kokee tarpeelliseksi. En halua kenenkään tuotteita moittia. Totean vaan mitä itse asiasta olen lukenut. Fysiikkaakin on joskus tullut luettua
Ja siltikin, huoh..
Tuolla kellarissa olis jossakin se teknarin (15/97, 24.9.1997) juttu, missä VTT:llä mittailtiin vastaavan laitteen "teho".
Testissä oli kaksi ihmemagneettia - Ecoflow ja Fuelmax.
Testin tuloksena ei hirveesti suositeltu..
DISCLAIMER: kukin ostaa jos kokee tarpeelliseksi. En halua kenenkään tuotteita moittia. Totean vaan mitä itse asiasta olen lukenut. Fysiikkaakin on joskus tullut luettua
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Ei tuo voi toimia. Varsinkaan nykyautoissa, joissa on korkeat polttoainepaineet. Ja vielä vähemmän kaasutinmoottorissa. Tämän epäilyksen perustan sille, että polttoainepumpun nostattamalla paineella polttoaine on niin vähän aikaa "magneettikentässä", jolloin sen on aivan mahdoton muuttaa polttoaineen molekyylien varausta. Ja, jos tuo toimii on sen magneetin oltava helvetin tehokas Teemukin tuossa totesi.
Epäilen siis vahvasti tuon laitteen toimivuutta, esim. pitkälle kehittyneessä (ellei kehittynein) ohjausjärjestelmä Trionicissa.
Ja tuon 15% säästön saa aikaan, ja enemmänkin, pelkällä ajotavan muuttamisella. Ripeät kiihdytykset (ei revitykset) ajettavaan nopeuteen, paljon moottorijarrua hidastuksissa, tasainen ajonopeus, optimaalisempi kierrosnopeus, ennakointia lähestyessä hitaampia jotta saadaan esim. ohitus liikkeelle korkeammasta vauhdista (esim. traktorin ohitus jne.)...
Epäilen siis vahvasti tuon laitteen toimivuutta, esim. pitkälle kehittyneessä (ellei kehittynein) ohjausjärjestelmä Trionicissa.
Ja tuon 15% säästön saa aikaan, ja enemmänkin, pelkällä ajotavan muuttamisella. Ripeät kiihdytykset (ei revitykset) ajettavaan nopeuteen, paljon moottorijarrua hidastuksissa, tasainen ajonopeus, optimaalisempi kierrosnopeus, ennakointia lähestyessä hitaampia jotta saadaan esim. ohitus liikkeelle korkeammasta vauhdista (esim. traktorin ohitus jne.)...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tosiaan -hyvin quotattu Mäksä:
Asennettuani MagnoFuelin, huomasin polttoaineen kulutuksen hieman lisääntyneen. Kuinka selitätte tämän?
V. Tämä selvästi osoittaa, että MagnoFuel toimii. Polttaessaan hiilikerrostumaa palotilasta ja radasta palotilaan sekä sylintereistä ja renkaista, tilavuus lisääntyy lähes alkuperäiseen moottorin tilavuuteen. Tämä tarkoittaa, että suuremman lohkon kautta virtaa suurempi määrä polttoainetta.
Läpäläpäläää....voiko kukaan uskoa noin paksuun sonninsontaan...siis koneen tilavus palautuu??? Kuinkas sitten käy 300.000 ajetun "väljän" koneen...täytyykö asentaa ylikokomännät??

Asennettuani MagnoFuelin, huomasin polttoaineen kulutuksen hieman lisääntyneen. Kuinka selitätte tämän?
V. Tämä selvästi osoittaa, että MagnoFuel toimii. Polttaessaan hiilikerrostumaa palotilasta ja radasta palotilaan sekä sylintereistä ja renkaista, tilavuus lisääntyy lähes alkuperäiseen moottorin tilavuuteen. Tämä tarkoittaa, että suuremman lohkon kautta virtaa suurempi määrä polttoainetta.
Läpäläpäläää....voiko kukaan uskoa noin paksuun sonninsontaan...siis koneen tilavus palautuu??? Kuinkas sitten käy 300.000 ajetun "väljän" koneen...täytyykö asentaa ylikokomännät??
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Kyllä mä harkitsin jo vakavasti tollasen tilausta. Pakko kokeilla kaikkea mikä vaan vois vähentää tota bensan kulutusta ja hintakin on viellä edullinen. Taas tuli eilen vetästyy reilun neljänsadan kilometrin lenkki, kokoajan maantieajoa. Tankkasin tankin täyteen lähtiessä ja tullessa. Ja menovettä meni tulessa tankkiin reilut neljäkymmentä litraa.. Joten kulutushan on siinä kymmenen tietämillä. Näin talvella ei voi syyttää kovaa matkanopeutta, sillä tolla reissulla ajelin 80-100km/h ja ohituksiakaan ei ollut kuin kaksi. Eikä voi syyttää väärän kokosia renkaitakaan, mitkä mulla oli alla viimekesänä, sillä nyt rengastus on nokian hakkapeliitta 2, 185/65/15.. Joten vika ei voi olla kuin autossa..? No täytyy viellä tämä ilta harkita ja jahka laitan palikat huomenna tulaukseen..?
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Ihminen on niin kummallinen elukka jotta uskoo just sitä mitä sitä itseä huvittaa.....
Testamenttashan jenkkilässä muutama tuhat immeistä maallisen omaisuutensa jollekkin lahkolle, meni pellolle viimeiselle ehtoolliselle, joi kupposet viiniä UFOa odotellessa, joka olikin yllättäen myrkkyä paitsi tietysti niillä lahkopomoilla, joiden toteissa olikin vain pelkkää juissia....
Testamenttashan jenkkilässä muutama tuhat immeistä maallisen omaisuutensa jollekkin lahkolle, meni pellolle viimeiselle ehtoolliselle, joi kupposet viiniä UFOa odotellessa, joka olikin yllättäen myrkkyä paitsi tietysti niillä lahkopomoilla, joiden toteissa olikin vain pelkkää juissia....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Tämän näköisellä lisävarusteella saa takuulla katu-uskottavuutta ja kunnioitusta kaveripiirissä

Vanhassa Tekniikan Maailmassa joskus testattiin ja tutkittiin näitä. Paras oli se hirvivaroitin, joka oli joku helkutin metallinen putkenpätkä, josta piti lähteä jotain "hirvisäteitä". Se osoittautui purettaessa tyhjäksi putkenpätkäksi

Vanhassa Tekniikan Maailmassa joskus testattiin ja tutkittiin näitä. Paras oli se hirvivaroitin, joka oli joku helkutin metallinen putkenpätkä, josta piti lähteä jotain "hirvisäteitä". Se osoittautui purettaessa tyhjäksi putkenpätkäksi
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
´9000CS... kirjoitti:
Vanhassa Tekniikan Maailmassa joskus testattiin ja tutkittiin näitä. Paras oli se hirvivaroitin, joka oli joku helkutin metallinen putkenpätkä, josta piti lähteä jotain "hirvisäteitä". Se osoittautui purettaessa tyhjäksi putkenpätkäksi
Sehän oli olevinaan hirvenkarkotuspilli
9-3.1972