Mutta kivahan se on maanantaina kuitenkin sinne soitella euron minuutti + päivämäärä -hinnalla ja kysellä asiaa osasta, josta call centerin tyttö ei tiedä yhtään mitään ja joka on tukkurin varastossa Ranskassa eikä turhaan marssia huomenna paikalliseen Biltemaan itse katsomaan hyllyssä olevaa ja halvempaa osaa.
Ei oo misterin toiminta mitenkään tuttua. Huomenna Biltemaan siltä vaikuttaa. Kiitos teille avusta,saatiin tähänkin asiaan selkeyttä. Kahtoo uskaltaako töihin ajella muutaman vuoron ens viikolla hajonneella syylärillä. 5km työmatka.
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
Tuskin kennon paksuudesta tulee ongelmia sama minkä uuden syylärin laitat. Omiini olen laitellut sitä mitä sattunut käsillä ja saatavilla olemaan. Todennäköisesti kaikki ovat olleet vaparin kennoja ja hyvin olen pärjännyt. Parhaimmillaan/pahimmillaan stadin keskustassa rikkinäisen flektin kanssa. Silloin kyllä jänskätti, mutta ei kuitenkaan keittänyt.
Eikä ole koskaan mitenkään jatkuvasti flekti huutanut tai lämmöt nousseet.
Järjestelmän puhdistamiseen kannattaa samaan settiin nähdä vähän vaivaa. Auttaa sekin lämpöjen kurissa pysymiseen.
JuHem oikeassa eli nestekierron puhtaus kaiken a ja o, kunnolla toimivan termarin ohella.
Mulla kun ovat työautoja ja 2-3h periaatteessa tyhjäkäyntiä niin kesällä tuolla isommalla koolla hiukan merkitystä miten pysyy alueella ryömittäessä ja jäähtyy lyhyillä välipätkllä laatikkorivistöjen välillä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Samaa mieltä olen foorumista, apuja löytynyt ja asiallista ollut keskustelut ainakin omalla kohdalla.
Peukkuja että hyvän toimivan syylärin löydät, varaat vettä (tuskin jäätyy enää näillä keleillä) 10-15l konttiin ettei kansipahvi mene eikä ilmalukkoja tule nesteen puutteessa
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
SAAPPI KUNNOSSA Ei tarvinnut ajaa kuin muutama kilometri purnun luokse vuotavalla syylärillä. Hiukan hävetti huoltoasemalla kun vesivana vaan saapista jäi jälkeensä Biltemasta löyty hyllyltä. Asennettaessa huomattiin että jäähdyttimessä valmiina kolhuja. Yläreunassa mutka ja lämpötila anturin paikan kierteissä kolhuja. Mutta eipä viitsinyt uutta lähtee tilailemaan kun ajoon oli saatava. Entinen syyläri ei ollutkaan orkkis. Tampereen jäähdytinpalvelu tarra löytyi ja maalattu koodi. Paksuus oli 34mm,kennoja 2 riviä. Bilteman syyläri 32mm ja myös 2 riviä kennoja. Eli käytännössä ei juuri eroa. Selkeästi kevyempi tämä bilteman malli,liekö johtuu muovipäädyistä. Metallia entisessä.
PS: Hajoomisen syy oli flekti jonka kehikko oli kiinni kennostossa. Oli hangannut puhki. Laitettiin prikat flektin pulttien alle niin asettui kauemmaksi. Liekö ihan tyyppivika? Flektin ropeli jäykän oloinen. Olisi rasvattu mutta ei lähtenyt ropeli irti. Noh vaihdetaan myöhemmin jos tarvitsee.
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
Hienoa
Yhdessä 8v ja toinen ässä ollut flektin kehikko irti tai löysällä, cde tonnaris samoin.Hakkas aina ja irtiollut alalaidan puolella ja otti kennoon kiinni. Varmista kiinnitys vaikka kk päästä ettei löystynyt.
Ässäs myös puuttu toinen tukikumi.
Ilmaat kunnol ja kovaa ajoa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01