og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
pientä utelua asiantuntijoilta:
mitähän mahtavat olla bensapumpun kannen päältä lähtevät kaksi letkua? niiden vieressä on jokin rele tms. kun olin rassaamassa pumpun tiivistettä, sain toisesta rikottua muovisen liittimen, mikä on kiinni pumpun kannessa ja bensa valui käsille. millä nimellä nämä muoviset osat kulkee ja liekkö mahdollista saada pelkästään niitä mistään vai onko ostettava puoli autoa samalla? auto on 900i
vm 92
syynä tähän pikku seikkailuun oli järkyttävä bensan haju autossa, kun tankki on juuri täytetty. pumpun tiivisteet vuotavat ja autossa löyhkää kivasti bensalle niin että päässä tuntuu ja olo on mitä parhain. kun tankki ei ole enää pullollaan niin bensan haju myöskin häviää. johtopäätös --> haju tulee vuotavista tiivisteistä, joista bensahöyry nousee peräkontin kautta hyttiin. jos on muita ideoita bensan hajuun sisällä niin mielellään kuulen
mitähän mahtavat olla bensapumpun kannen päältä lähtevät kaksi letkua? niiden vieressä on jokin rele tms. kun olin rassaamassa pumpun tiivistettä, sain toisesta rikottua muovisen liittimen, mikä on kiinni pumpun kannessa ja bensa valui käsille. millä nimellä nämä muoviset osat kulkee ja liekkö mahdollista saada pelkästään niitä mistään vai onko ostettava puoli autoa samalla? auto on 900i
vm 92
syynä tähän pikku seikkailuun oli järkyttävä bensan haju autossa, kun tankki on juuri täytetty. pumpun tiivisteet vuotavat ja autossa löyhkää kivasti bensalle niin että päässä tuntuu ja olo on mitä parhain. kun tankki ei ole enää pullollaan niin bensan haju myöskin häviää. johtopäätös --> haju tulee vuotavista tiivisteistä, joista bensahöyry nousee peräkontin kautta hyttiin. jos on muita ideoita bensan hajuun sisällä niin mielellään kuulen
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
Tarkoitat varmaan noita 90 asteen muovisia linjalähtöjä joissa o-renkaat juures, toises lähtöpuolen on takaisku.
Kannes joka hammastettu myös o-tiiviste, saa marmorilta jotain 20e kpl tai lyhentää nykyisen ja liimaa liitoksen. Bensa viruttaa tuon o-kumin niin ei mahdu uraan jos aukaisee ja vuotaa välistä.
Noita 90 asteen lähtökulmia saa esim pcs tilattua tai joltain klubilaiselta käytetyt, kumiletkul ja klemmaril sovittaa linjaputkeen kiinni.
Liukastetta, pikkusen odottaa ja tasasesti nostaa yös, muuten katkeaa tai murtuu.
Pinta-anturi on satkus erikseen eli oikeammal ämpäristä näkyy, tonnaris anturi on sitten ämpäris kiinni.
Kannes joka hammastettu myös o-tiiviste, saa marmorilta jotain 20e kpl tai lyhentää nykyisen ja liimaa liitoksen. Bensa viruttaa tuon o-kumin niin ei mahdu uraan jos aukaisee ja vuotaa välistä.
Noita 90 asteen lähtökulmia saa esim pcs tilattua tai joltain klubilaiselta käytetyt, kumiletkul ja klemmaril sovittaa linjaputkeen kiinni.
Liukastetta, pikkusen odottaa ja tasasesti nostaa yös, muuten katkeaa tai murtuu.
Pinta-anturi on satkus erikseen eli oikeammal ämpäristä näkyy, tonnaris anturi on sitten ämpäris kiinni.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
kiitoksia vastauksesta. mikä virka tuolla osalla käytännössä on? onko auto nyt hinauskunnossa?
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
Oletan et 16v vehje sulla. 8v en tiedä onko samanlainen ku ei ole tarvinnut omissa näihin puuttua
Jos niitä muovisia 90 asteen linjalähtöjä tarkoitat niin lähtölinja menee suodattimen kautta bensatukille ja takaisku pitää paineet ja bensan linjassa, paluu tuo ylimääräisen tankkiin.
Lähtöpuoli ei saa fuskata yhtään, paluupuolel ei painetta niin paljon joten helpompi tilkitä.
Jos niitä muovisia 90 asteen linjalähtöjä tarkoitat niin lähtölinja menee suodattimen kautta bensatukille ja takaisku pitää paineet ja bensan linjassa, paluu tuo ylimääräisen tankkiin.
Lähtöpuoli ei saa fuskata yhtään, paluupuolel ei painetta niin paljon joten helpompi tilkitä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
on joo 16v. tuossa ois linkit kuviin varmuuen vuoksi. mikähän on tuo pcs mistä niitä saa tilattua
?
http://aijaa.com/FDoU24
http://aijaa.com/FzcmWi

http://aijaa.com/FDoU24
http://aijaa.com/FzcmWi
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
Juurikin bensalinja lähdöt. Kato näkyykö takaiskua tuos poikki olevassa, en muista värejä kummin ne oli Kun omas oli valkoiset molemmat.
Pcs tietää nuo värit ja linkki alla. Jos soitat ni kertovat vielä miten liitetään sekä voivat laittaa vaikkapa liitokseen letkunpätkän ja klemmarinkin mukaan. Saattaa mahtua nuo tulemaan ehkä kirjeessäkin.
http://www.pro-carservice.com/
Kannen vuotava iso o-regaskin voi löytyä tuurilla heiltä hyllystä jos sen uusia haluat samalla. Tuosta multa on yleensä fuskanneet. Jos oikein virttynyt tai painunut niin uusiksi vain.
Ps. paikkakunnan kun laittaa joko ni saattas tuurilla löytyä samalta kylältäkin ehjät käytetyt tai apujakin jos tartteaa. .
Pcs tietää nuo värit ja linkki alla. Jos soitat ni kertovat vielä miten liitetään sekä voivat laittaa vaikkapa liitokseen letkunpätkän ja klemmarinkin mukaan. Saattaa mahtua nuo tulemaan ehkä kirjeessäkin.
http://www.pro-carservice.com/
Kannen vuotava iso o-regaskin voi löytyä tuurilla heiltä hyllystä jos sen uusia haluat samalla. Tuosta multa on yleensä fuskanneet. Jos oikein virttynyt tai painunut niin uusiksi vain.
Ps. paikkakunnan kun laittaa joko ni saattas tuurilla löytyä samalta kylältäkin ehjät käytetyt tai apujakin jos tartteaa. .
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
kiitoksia avusta tähän asti! sain näppärästi tilattua tuolta pcs:ssästä linjalähdön ja myös sen o-renkaan. oisko vielä vinkkiä että mikä ois sopivaa liukastetta tuohon rikkinäisen linjalähtöpalan nostamiseen kuopastaan? on meinaan melko napakasti kiinni siellä ja jos sitä vielä rikkoo ni taitaa myös jäädä sinne. myös toinen pää on siinä letkussa kiinni niin lujasti että järki lähtee kiskoessa.
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
letkun sisällä oleva jämä pitääkin jättää sinne tueksi,ettei putki puserru läjään, kun lemmaria kiristää.
tavallinen irroitusöljy tms on ihan sopivaa jämän irroitteluun kannesta. alkuun siis pikkuhiljaa kierreliikkein nitkutetaan, jotta irroituskama menisi perille. sitten vasta kun tuntuu helpottavan, niin aletaan nostovaiheeseen.
tavallinen irroitusöljy tms on ihan sopivaa jämän irroitteluun kannesta. alkuun siis pikkuhiljaa kierreliikkein nitkutetaan, jotta irroituskama menisi perille. sitten vasta kun tuntuu helpottavan, niin aletaan nostovaiheeseen.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
nyt hämmennyin; onhan tuo letkun sisällä oleva osa otettava pois, miten sinne muuten mitään mahtuu? huom. kuva
ämpärin kannen irrottaminen tiivisteen vaihtoa varten taitaa vaatia jonkun spesiaalityökalun? näppivoimilla tuota ei kukaan kyllä väännä irti

ämpärin kannen irrottaminen tiivisteen vaihtoa varten taitaa vaatia jonkun spesiaalityökalun? näppivoimilla tuota ei kukaan kyllä väännä irti
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
ei näy mitään kuvaa.
Tietenkin on ainakin 2 tapaa korjata:: oletin, jotta tulee kumiletku päälle ja lemmareilla kiinni jne.
Jos korjaa alkuperäiseen kuntoon, niin silloin vanha jämä tietenkin pois. mutta kannattaa ensin tehdä koetyö, jotta varmistuu, että saa sen nipan sisään tungettua. katso foorumin juttuja ko asian tiimoilta, niissä käytetty soveltaen mm bilteman jarruputken pään tyssäyskalua, jolla saatu putkesta pidettyä kiinni.
Minulta löytyy originaalia putkea esim kokeiluun...
Tietenkin on ainakin 2 tapaa korjata:: oletin, jotta tulee kumiletku päälle ja lemmareilla kiinni jne.
Jos korjaa alkuperäiseen kuntoon, niin silloin vanha jämä tietenkin pois. mutta kannattaa ensin tehdä koetyö, jotta varmistuu, että saa sen nipan sisään tungettua. katso foorumin juttuja ko asian tiimoilta, niissä käytetty soveltaen mm bilteman jarruputken pään tyssäyskalua, jolla saatu putkesta pidettyä kiinni.
Minulta löytyy originaalia putkea esim kokeiluun...
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
Kierrekansi tein avaimen joka taivutettu metallitanko jonka hampaat 2kpl sovitettu hahlo uriin ja mutteri hitsattu päälle josta kiertää 13mm hylsyllä, löyty jostain topicista sen teko-ohje.
Jotkut naputtaa puupalikal ja/tai vasaral, saattaa hajota koko kierrekorkki kylläkin noin.
Saattas joltain vantaalta tai staralta järvenpäästä löytyä lainaankin tuommoinen tehty avain. Sama avain käy tonnariinkin (ng, og 9-5 jne voi ehkä olla myös sama korkki) niin hyötyä jatkossakin vaikka mallia vaihtas kuten itsellä kävi.
Kansi irtoaa ämpäristä kun niitä kynsiä 3 kpl kampeaa varovasti ruuvarilla yksi kerrallaan auki nostaen kantta samalla ylöspäin että kynsi jää reiän yläpuolelle. Yksikätisenä noin nuo itse avasin.
Katsoo kun irti että klemmarit tiukat bensaletkuissa pumpul. Huonokuntoiset letkut/klmmarit uusii samal ja pumpunkin vaihtaa jos orkkis ja km siinä liki 300tkm . Tämä mikäli haluaa varmistua ettei sen hyytyminen seuraavaksi jätä tielle...
Älä sitten ota milloin vaihdatkin motonetistä scantech merkkistä pumppua, ei kestä kovin pitkään (mulla 5tkm).
Jotkut naputtaa puupalikal ja/tai vasaral, saattaa hajota koko kierrekorkki kylläkin noin.
Saattas joltain vantaalta tai staralta järvenpäästä löytyä lainaankin tuommoinen tehty avain. Sama avain käy tonnariinkin (ng, og 9-5 jne voi ehkä olla myös sama korkki) niin hyötyä jatkossakin vaikka mallia vaihtas kuten itsellä kävi.
Kansi irtoaa ämpäristä kun niitä kynsiä 3 kpl kampeaa varovasti ruuvarilla yksi kerrallaan auki nostaen kantta samalla ylöspäin että kynsi jää reiän yläpuolelle. Yksikätisenä noin nuo itse avasin.
Katsoo kun irti että klemmarit tiukat bensaletkuissa pumpul. Huonokuntoiset letkut/klmmarit uusii samal ja pumpunkin vaihtaa jos orkkis ja km siinä liki 300tkm . Tämä mikäli haluaa varmistua ettei sen hyytyminen seuraavaksi jätä tielle...
Älä sitten ota milloin vaihdatkin motonetistä scantech merkkistä pumppua, ei kestä kovin pitkään (mulla 5tkm).
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
lonkalta pikkusen vaikea varman päälle hahmottaa:::: mutta idiksiä:::
1. jos reuna on syvällä, niin poraisin ehkä reiän sopivaksi ja vetäisin siihen kierteen tai joku muoville tarkoitettu kierreruuvi suoraan siihen. pihdeillä ruuvin kannasta kiinni pitäen voi sitten kammeta kantta vasten, jos ei suoralla vedolla irtoa.
2. Jos katkennutta reunaa on pinnan yläpuolella, voinee harkita myös porailla pieniä reikiä sopivasti silleen, jotta esim kapeakärkisillä pihdeillä pääsee molemmin puolin kanteen tukeutuen kampeamaan katkennutta palaa ylös.
3. Jos poistat koko ämpärin ja irroitat kannen/vaihdat samalla pumpun tms niin ehkä kannen toiselta puolen pääsee työntämään ??
---------------------------------------------
1. jos reuna on syvällä, niin poraisin ehkä reiän sopivaksi ja vetäisin siihen kierteen tai joku muoville tarkoitettu kierreruuvi suoraan siihen. pihdeillä ruuvin kannasta kiinni pitäen voi sitten kammeta kantta vasten, jos ei suoralla vedolla irtoa.
2. Jos katkennutta reunaa on pinnan yläpuolella, voinee harkita myös porailla pieniä reikiä sopivasti silleen, jotta esim kapeakärkisillä pihdeillä pääsee molemmin puolin kanteen tukeutuen kampeamaan katkennutta palaa ylös.
3. Jos poistat koko ämpärin ja irroitat kannen/vaihdat samalla pumpun tms niin ehkä kannen toiselta puolen pääsee työntämään ??
---------------------------------------------
juupete kirjoitti:kiitoksia avusta tähän asti! sain näppärästi tilattua tuolta pcs:ssästä linjalähdön ja myös sen o-renkaan. oisko vielä vinkkiä että mikä ois sopivaa liukastetta tuohon rikkinäisen linjalähtöpalan nostamiseen kuopastaan? on meinaan melko napakasti kiinni siellä ja jos sitä vielä rikkoo ni taitaa myös jäädä sinne. myös toinen pää on siinä letkussa kiinni niin lujasti että järki lähtee kiskoessa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
jämä lähti kannesta kun jakso kieritellä ja liuottaa silikonispraylla aikansa. letkusta sitä ei vielä saanu pois mutta mietin että jos vain katkaisisi jämän verran letkua kun siinä tuntuu olevan jonkinverran ylimääräistä. rikkinäinen osa muuten on varmaankin takaiskusta, ainakin kannessa lukkee sen kohdalla return.
autolla on ajettu vähän reilu 300000 mutta pumppu ei tietääkseni oo reistaillu, pitänee oottaa vähän tilipussin lihomista ennenkuin lähen pumppuostoksille.. puupalikka/vasara- ratkaisu vähän houkuttelis tiivisteen vaihdossa
autolla on ajettu vähän reilu 300000 mutta pumppu ei tietääkseni oo reistaillu, pitänee oottaa vähän tilipussin lihomista ennenkuin lähen pumppuostoksille.. puupalikka/vasara- ratkaisu vähän houkuttelis tiivisteen vaihdossa

Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
Return on paluu ja Pressure on painepuoli jossa pitäs olla se takaisku.
Eli pumppu pumppaa paineella bensan suuttimille ja takaisku pitää paineen linjassa kun sammuttaa niin on bensaa eikä tarvitsee pumpulla työntää koko matkaa uudestaan.
Paluu taas on tukin jälkeen takaisin tuleva ylimääräinen bensa joka valuu omalla paineellaan tankkiin.
Tasaset naputukset kierrkorkkiin ja katso varuilta se nuolimerkki missä asennos ämpäri/pumppu on. Kun kiristät korkkia pyrkii ämpäri pyörimään (ainakin yksin tiukatessa) niin näet sen kääntymisen merkistä ja saa oikaistua kohdalleen. Jos pahasti vinossa ei nuo 90 kulmaliittimet mene nätisti kohdalleen tai jää kanitukselle.
Jämän päälle omissa laittanut letkujatkeen, tukee se muoviputkenjämä liitosta äläkä purista hampaat irvessä sitä putkea ihan umpeen. Testaa virrat päälllä (ku pumppu härähtää) ni näkee milloin alkaa pitää. Klemmari niin että suojakansi mahtuu päälle eikä roiski konttiin jos joskus alkaa mehiä. Omis pitänyt kyllä ja tonnarissakin on molemmat linjat noin korjattu.
Eli pumppu pumppaa paineella bensan suuttimille ja takaisku pitää paineen linjassa kun sammuttaa niin on bensaa eikä tarvitsee pumpulla työntää koko matkaa uudestaan.
Paluu taas on tukin jälkeen takaisin tuleva ylimääräinen bensa joka valuu omalla paineellaan tankkiin.
Tasaset naputukset kierrkorkkiin ja katso varuilta se nuolimerkki missä asennos ämpäri/pumppu on. Kun kiristät korkkia pyrkii ämpäri pyörimään (ainakin yksin tiukatessa) niin näet sen kääntymisen merkistä ja saa oikaistua kohdalleen. Jos pahasti vinossa ei nuo 90 kulmaliittimet mene nätisti kohdalleen tai jää kanitukselle.
Jämän päälle omissa laittanut letkujatkeen, tukee se muoviputkenjämä liitosta äläkä purista hampaat irvessä sitä putkea ihan umpeen. Testaa virrat päälllä (ku pumppu härähtää) ni näkee milloin alkaa pitää. Klemmari niin että suojakansi mahtuu päälle eikä roiski konttiin jos joskus alkaa mehiä. Omis pitänyt kyllä ja tonnarissakin on molemmat linjat noin korjattu.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900i bensapumpun kansihärpäkkeet+polttoaineanturi
alunpitäen ongelmahan oli bensan haju, katsoitko koskaan koneen käydessä mistä se todella vuotaa?? jos et, niin kandeisi melkein ensin panna putkiliitokset kuntoon ja testata tämä ennenkuin avaa kantta.
Samoin testaisin ensin linjalähtöpalikan puristamisen paikoilleen pätkällä originaaliputkea ennenkuin lähtisin lyhentämään/ katkennutta putkesta poistamaan.
Jos ei sisään puristaminen onnistu, niin menee ulkopuoliselle kumiletkulinjalle ja silloin se katkennut jämä on tarpeen tukemaan putkea.
Kumiletku oltava laadukasta ja oikean kokoista = 8 mm reikä muistaakseni, ja lemmarit myös laadukkaita ABAC YLEENSÄ TUOTEMERKKI.
Satkussa on aika tiivis se kansi koriin, muuten parantaisin tiiveyttä jollain massalla.
----------
Bilteman tuotetta 19-837 voi käyttää hyväksi sekä sisäänpuristamisessa että jämän ulosvedossa, kun pikkasen perehtyy asiaan.
esim putki rutistukseen tuolla työkalulla ja ohutkärkisillä pihdeillä + sopiva palikka väliin ja kampeaa, siten saa enemmän voimaa.
Jämän ulosveto olisi suositeltavampaa kuin katkaisu, koska uusi menee helpommin vanhan sijaan.
jos ei lähde suosiolla ulos, niin kokeilisin lyhentää putkea/jämää hieman, lyhyempi lähtee helpommin, ja vanha reikä kuitenkin auttaa uuden liittimen paremmin alkuun.
Lämmittäminen ei sisäänlaitossa auta, menee vaan ihan lerpuksi putki, liukaste kyllä jotain auttaa.
Samoin testaisin ensin linjalähtöpalikan puristamisen paikoilleen pätkällä originaaliputkea ennenkuin lähtisin lyhentämään/ katkennutta putkesta poistamaan.
Jos ei sisään puristaminen onnistu, niin menee ulkopuoliselle kumiletkulinjalle ja silloin se katkennut jämä on tarpeen tukemaan putkea.
Kumiletku oltava laadukasta ja oikean kokoista = 8 mm reikä muistaakseni, ja lemmarit myös laadukkaita ABAC YLEENSÄ TUOTEMERKKI.
Satkussa on aika tiivis se kansi koriin, muuten parantaisin tiiveyttä jollain massalla.
----------
Bilteman tuotetta 19-837 voi käyttää hyväksi sekä sisäänpuristamisessa että jämän ulosvedossa, kun pikkasen perehtyy asiaan.
esim putki rutistukseen tuolla työkalulla ja ohutkärkisillä pihdeillä + sopiva palikka väliin ja kampeaa, siten saa enemmän voimaa.
Jämän ulosveto olisi suositeltavampaa kuin katkaisu, koska uusi menee helpommin vanhan sijaan.
jos ei lähde suosiolla ulos, niin kokeilisin lyhentää putkea/jämää hieman, lyhyempi lähtee helpommin, ja vanha reikä kuitenkin auttaa uuden liittimen paremmin alkuun.
Lämmittäminen ei sisäänlaitossa auta, menee vaan ihan lerpuksi putki, liukaste kyllä jotain auttaa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00