Päivän ensimmäinen listalla ollut ei sitten ilmestynytkään joten jatkossa varaus/maksukäytäntö todennäköisesti muuttuu. Edullinen taksa perustuu ryhmäalennukseen ja aikatauluun.
Mutta nyt on todistettu että 46T ja 55P toimii dynotilanteessa ilman luistonestoa olevissa autoissa.
Penkityspäivä
Re: Penkityspäivä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Penkityspäivä
Mitkäs olivat päivän pohjat ja millä kombolla?
Eilen sain vaihdettua bumerangit ja edessä uudet alatukivarret, ehkä ens viikolla säätöön. Saabini olisi varmaan kiepsahtanut noilla auraus/harituskulmilla katolleen dynossa
Eilen sain vaihdettua bumerangit ja edessä uudet alatukivarret, ehkä ens viikolla säätöön. Saabini olisi varmaan kiepsahtanut noilla auraus/harituskulmilla katolleen dynossa
EX: 9³SS BioPower
Re: Penkityspäivä
Kiitos järjestäjille Vesa & Vesa hyvä päivä oli!
Jostain syystä edelleen saman trendi jatkuu ettei ainakaan minun autoissa massat täyty penkissä. Kotimatkalla logittaen moottoritiellä toteumat on selvästi eritasolla kuin penkissä.
Mitä jäi käteen?
- Tärkeimpänä tehokäyrän muoto, se on komea Muodon voidaan olettaa suurta virhettä tekemättä olevan sama kadulla vaikka ilmamassaa on enemmän.
- AFR on hyvä, softa säädöissään jne.
Jostain syystä edelleen saman trendi jatkuu ettei ainakaan minun autoissa massat täyty penkissä. Kotimatkalla logittaen moottoritiellä toteumat on selvästi eritasolla kuin penkissä.
Mitä jäi käteen?
- Tärkeimpänä tehokäyrän muoto, se on komea Muodon voidaan olettaa suurta virhettä tekemättä olevan sama kadulla vaikka ilmamassaa on enemmän.
- AFR on hyvä, softa säädöissään jne.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Penkityspäivä
Kiitokset täältäkin,kun ei isompia odotuksia ollut tuon auton suhteen niin eipä tullut petyttyäkään.Pientä huoltoahan / huolenpitoa tuo kaipaa,mutta kaikki aikanaan.
Re: Penkityspäivä
Millaisia tehoja tullut tuolla 55P:llä? Ja millä kokoonpanolla? Ihan mielenkiinnosta, kun ei antanut aikataulut myöden tulla itse paikan päälle mittauttamaan. Joitain karkeita arvioita on itseltä, joten olisi kiva tietää onko arvio paljon(kin) metsikössä Automaatti olisi tuskin hankaloittanut operaatiota kovinkaan paljoa?vesa67 kirjoitti:Mutta nyt on todistettu että 46T ja 55P toimii dynotilanteessa ilman luistonestoa olevissa autoissa.
SAAB 9-5 2.3 Autom. vm. -99 E85:lla mennään
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 96
- Liittynyt: To Syys 30, 2004 19:49
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: Penkityspäivä
Hei,
Milloin saataisiin seuraava 'penkkipäivä' aikaiseksi?
Milloin saataisiin seuraava 'penkkipäivä' aikaiseksi?
#5943, Hyvinkää
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla
SAAB kokemuksia 28 vuotta, 351 Mm
nyt yritetään mennä Audi:lla