Og900 T16 tekniikka tuli purettua yhdestä romusta ja siitä oli jätetty ilmanputsaripöntöstä putsarin alle tuleva lautanen pois. On ainakin ollut vapaasti virtaava, kun ilma pääsee putsarin ohi..
Luulis huomaavan ettei oo kaikki ihan kohdallaan..
heinäkuussa 2014 AZP kirjoitti:Ihmettelen ruotsalaisen rautakauppaketjun liiketoimintalogiikkaa.
...
Usean kerran olen jotain siellä käynyt etsimässä, lähinnä saadakseni vähän hintavertailua rakennustarvikkeisiin ja työkaluihin. Yleensä olen kävellyt tyhjin käsin ulos, kun hakemaani tuotetta ei yksinkertaisesti heillä ole. Ainoa tuote mitä olen koskaan Byggmaxista ostanut on 16 mm sähköputki, joka on ollut pilkkahintaista verrattuna muiden rautakauppojen valikoimaan. Ja tämä siis noin kymmenen käyntikerran kokemuksella.
Tuli tänään taas testattua ruotsalaisten valikoimaa. Kävin kysymässä oksalakkaa, ihan perustavaraa pohjamaalamattomien paneelien pohjatöihin. Ei ole.
Vähän sama kun ruokakaupassa ei olisi laisinkaan tomaatteja
Ihmettelen Tapparan kykyä paskoa housuun kolmansissa erissä jos johto tilanteessa.
Ihmettelen myös miten voi olla noin vaikeata saada kiekko pois omalta alueelta.
Miten liput oli loppu kun yleisökapasiteetti on 7300 ja paikalla Liigan sivujen mukaan 7163 henkeä? On ollut ennenkin samantapainen tilanne, ainakin 2003 finaaleissa.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Georges27 kirjoitti:Miten liput oli loppu kun yleisökapasiteetti on 7300 ja paikalla Liigan sivujen mukaan 7163 henkeä? On ollut ennenkin samantapainen tilanne, ainakin 2003 finaaleissa.
Voisiko syy olla firmalipuissa? Aika monessa tapahtumassa, myös esim loppuunmyydyissä konserteissa, on eturivin paikkoja tyhjinä, kun firmat ostaa pr-tilaisuuksiinsa kasan kalleimman pään lippuja. Sitten osa asiakkaista ja yhteistyökumppaneista ei jaksakaan vaivautua paikalle. Se tyhjien paikkojen katselu aina vähän harmittaa lippunsa itse jonottanutta ja maksanutta katsojaa, saatika jos rannalle ruikuttamaan jääneet näkisi ne tyhät paikat.
Onko kenellekään osunut missään silmään kunnollinen pesukinnas eli nimenomaan tälläinen malli
-
Ostin omani pari vuotta sitten Korian ABC:ltä ohikulkumatkalla. Paketissa oli kaksi kinnasta: sininen ja keltainen. Nyt tuo kinnas tuhoutui, oma vika oli.
Tuossa alalaidassa oleva musta osa on kintaan resori ja isokin käsi sopi hyvin kintaaseen. Kintaan koko oli ~15x25 cm. Mistä saan yhtä hyviä tilalle, ei osunut guuglaamalla...?