Venttiilikoppa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Kisälli
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 12:28

Venttiilikoppa

Viesti Kirjoittaja Kisälli »

Käykö 9000 cc 2.0 16 v -87:n venttiilikoppa 900 2.1 -93:een ? Voiko hitsata?(Kiristetty halki usean pultin kohdalta)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ainakin minun 87-turbossa on venttiilikoppa yhtä korkea molemmista päistä, kun uudemmissa kansi on viisto, jakopään puoleinen pääty on korkeampi kuin vauhtipyörän puoleinen pääty. Mahtaako tämä vaikuttaa satkun pellin alle sopimiseen?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Vain viisto venakoppa sopii 900/99:n keulalle ilman konepellin muutoksia. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Moikka!

Jees pitää olla toi vino venakoppa.
Ostin kax 9000:n turbokonetta ja molemmissa oli vino koppa. Toinen oli jokin "jenkkimalli" jossa oli imusarja silikoniletkuilla kasattu,,,, toinen normaali turbo.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
Vastaa Viestiin