Autontunnistusta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Mikäs pulkka tässä kulkee?

Kuva
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Tuo pulkka on Bugatti, mallia en muista.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1501
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

tknummelin kirjoitti:Tuo pulkka on Bugatti, mallia en muista.
Bugatti Veyron, 8.litrainen W16, 1000hv, huippunopeus 406km/h ja 0-300km/h alle neljäntoista sekunnin.. Aika messevä peli..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Jep-jep, oikein meni. Tässä pari kompaa:

A.
Kuva

B.
Kuva
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

No alempi on tietty mosse mutta sehän näkee jokainen mutta tuo tais olla se viimeinen epätoivoine yritys modernisoida sitä ja tuota ei enään Suomeen tuotukkaan.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
makri
"Turbo"
Viestit: 213
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 07:52
Paikkakunta: Prince Albert, Saskatchewan, Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja makri »

makri kirjoitti:Näyttääkös tällainen tutulta:
Kuva
Tämä oli sitten portugalilainen UMM.

Noissa Raimon kuvissa ekan merkki on ainakin Infiniti, malli ei näytä tutulta...
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, Ma Helmi 28, 2011 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, Ma Helmi 28, 2011 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Risto kirjoitti:
V-M kirjoitti:No alempi on tietty mosse mutta sehän näkee jokainen mutta tuo tais olla se viimeinen epätoivoinen yritys modernisoida sitä ja tuota ei enään Suomeen tuotukaan.

V-M
Mosse kylläkin, mutta prototyyppi vuodelta 1973 eikä viimeinen Talbotiin pohjautuva rypistys Aleko.
Äh piti kirjoittamani että viimeinen takavetoinen... ne etuveto mallit oli tosi epätoivoisia äpöstyksiä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Pistetäänpä mietintään sunnuntain ratoksi

Mikä tämä tyylikäs auto on? Melkein kuin T-bird muttei ihan
Ja koneenahan siinä on ????

Kuva
# 419 Vesa Pohjalainen
vilpertti
"Aero"
Viestit: 429
Liittynyt: Su Marras 16, 2003 00:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

Studebaker?
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

vilpertti kirjoitti:Studebaker?
Kyllä siinä sitäkin näköä on. Merkki on eurooppalainen ja toimii edelleen, tosin eri nimellä
Saksasta pitää hakea vauhtia
# 419 Vesa Pohjalainen
vilpertti
"Aero"
Viestit: 429
Liittynyt: Su Marras 16, 2003 00:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

DKW (coupe?) ja ilmeisesti 1000 kuutioinen kone. Se mitä ranskankielestä ymmärsin (numerot :D) niin valmistus on loppunut 1965.

Taisi olla tuossa äsken pikkusen okuläärit kierossa. Auto on tosi pieni.

EDIT: 2-tahti
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

vilpertti kirjoitti:DKW (coupe?) ja ilmeisesti 1000 kuutioinen kone. Se mitä ranskankielestä ymmärsin (numerot :D) niin valmistus on loppunut 1965.

Taisi olla tuossa äsken pikkusen okuläärit kierossa. Auto on tosi pieni.

EDIT: 2-tahti
Oikein meni. On vain harvinaisen kaunis peli.
# 419 Vesa Pohjalainen
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No jopas jotakin , vai DKW.
Lukittu