Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Katselin tuossa speedpartsilta että olisi kovassa tarjouksessa tuo turbo X:n puskuri -->
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-0 ... 83969.html
Käykö se allekirjoituksen autoon suoraan? Sopiiko sumarikehyksen jne?
Koitin etsiä tästä aiheesta infoa foorumeilta mutten löytänyt ihan sopivaa topickia.
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-0 ... 83969.html
Käykö se allekirjoituksen autoon suoraan? Sopiiko sumarikehyksen jne?
Koitin etsiä tästä aiheesta infoa foorumeilta mutten löytänyt ihan sopivaa topickia.
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Selvä homma, kiitoksia. Jää tämä projekti tulevaisuuteen
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1780
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Varmuuden vuoksi; ootko kysyny marmorilta tuon puskurin kuoren hintaa? Sen verran mitä noita keuloja tutkinut, niin puskurinkuoren pitäisi mennä bolt-on paikalleen kyllä. Pesurinreiät tosiaan joutuu tekemään eikä vanhassa puskurissa olevat ritiläosat/sumarit sovi vanhasta mallista.
Viimeksi muokannut timpetti, Ti Huhti 28, 2015 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
TurboX:n kuori pitäisi käydä suoraan facelift-keulaan, mutta tuskinpa se on halvempi marmoritiskillä. Linearin/Vectorin sumarin kehykset eivät käy Aero/TurboX-keulaan ja ne maksavat Speedpartsilla 806kr/kpl ja Saabin webshopissa 710kr/kpl. Saabin webshopista löytyy toki TX-maskisetti, jossa on sumarin kehysten lisäksi myös maskin osat kokonaisedullisesti 6765kr -> http://webshop.saabparts.com/hem/tx-gri ... eringssats
Näistä keulapäivityksistä on keskusteltu aikaisemminkin -> http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &p=1063725
Eski
Näistä keulapäivityksistä on keskusteltu aikaisemminkin -> http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &p=1063725
Eski
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
En ole hintaa tiskiltä kysynyt. Ei nykyisessä puskurissa mitään vikaa ole. Ajattelin vain että jos olis ilmettä muuttanut Mutta kun pitäisi kaikki kilkkeet ostaa lisäksi niin rokottaa pörssiä liikaa. Kiitoksia vastauksista.
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Nythän näistä keulapäivityksistä on tehty valmiit tarjouspaketit webshoppiin:
TurboX-keula 7500kr -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... garsats193
Tosin lisätiedoissa on maininta, että voimassa vain ruotsissa...
Speedpartsin/PCS:n kautta ainakin M12 Aero-keula tulee vielä selvästi halvemmaksi, kuin webshopin tarjouspaketti -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... fangarsats
Eski
TurboX-keula 7500kr -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... garsats193
Tosin lisätiedoissa on maininta, että voimassa vain ruotsissa...
Speedpartsin/PCS:n kautta ainakin M12 Aero-keula tulee vielä selvästi halvemmaksi, kuin webshopin tarjouspaketti -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... fangarsats
Eski
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Löysin nuo tarjous paketit myös pari päivää sitten, ikävä kyllä tosiaan voimassa vain ruotsissa.Eski kirjoitti:Nythän näistä keulapäivityksistä on tehty valmiit tarjouspaketit webshoppiin:
TurboX-keula 7500kr -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... garsats193
Tosin lisätiedoissa on maininta, että voimassa vain ruotsissa...
Speedpartsin/PCS:n kautta ainakin M12 Aero-keula tulee vielä selvästi halvemmaksi, kuin webshopin tarjouspaketti -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... fangarsats
Eski
Mutta ei siinä mitään, tilasin speedpartsilta/procarilta Aeron etu spoilerin, tulee ainakin vähän päivitystä
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Eipä taida paljoa halvemmaksi tulla. Itse juuri päivitin ja osat tuli PCS:än kautta. Hintaa saa halvemmaksi jos ostaa esim. tavalliset sumarien kehykset ja maalaa hopealla reunat sekä jättää pois jotain EI niin tärkeitä osia jotka ei näy ulospäin.Eski kirjoitti:Speedpartsin/PCS:n kautta ainakin M12 Aero-keula tulee vielä selvästi halvemmaksi, kuin webshopin tarjouspaketti -> http://webshop.saabparts.com/kampanjvar ... fangarsats
Eski
Krominen kehys maksaa 2103 kr /kpl ja tavallinen 290 kr /kpl.
Webshopin paketissa kaikki osat mukana ja vielä kalliilla "kromi" sumarikehyksillä.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Jep, niistä Aeron sumarin kehyksistä ei tosiaan kannata maksaa yli 200e/kpl, vaan maalauttaa ne 30e hintaiset tavalliset, niin varmasti tulee halvemmaksi ja lopputulos on vähintään yhtä hyvä. PCS:llä puskurin kuori 150e, tukimuovit 150e, sumarin kehykset 60e ja alaritilä 30e. PCS:n puskureissa bonuksena vielä mustaan autoon puskuri on vieläpä valmiiksi maalattu...
Eski
Eski
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Onkohan se muuten metalli- vai normimusta? Oma auto on perusmusta niin olisi loistavaa jos olisi suoraan oikea
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Ihan perusmustia (black) ovat olleet mitä minä olen nähnyt.
Sumarikehyksen maalattavat osat saa purettua irti, jolloin maalaaminen onnistuu helpommin ja ilman teippailua. Paukkupullolla maalaamalla ei välttämättä ole kovin kestävä ratkaisu, koska noihin tuppaa tulemaan kiveniskua yms.
Ohessa vielä kuva maalatusta perusmallin sumarikehyksestä:
Eski
Sumarikehyksen maalattavat osat saa purettua irti, jolloin maalaaminen onnistuu helpommin ja ilman teippailua. Paukkupullolla maalaamalla ei välttämättä ole kovin kestävä ratkaisu, koska noihin tuppaa tulemaan kiveniskua yms.
Ohessa vielä kuva maalatusta perusmallin sumarikehyksestä:
Eski
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Normi musta oli. Omassa oli kyllä niin paljon naarmuja että sitä ei olisi voinut laittaa suoraan kiinni.99 GL kirjoitti:Onkohan se muuten metalli- vai normimusta? Oma auto on perusmusta niin olisi loistavaa jos olisi suoraan oikea
Yksi naarmu oli kuulemma vaatinut vähän tasoitusta ennen maalausta.
Noissa tarjous kuorissa ei ole pesureiden reikiä joten ne pitää värkätä itse. Onneksi omassa Saksan tuonnissa ei niitä ollut ennestään niin siitä ei ollut haittaa.
Omassa myös itse maalatut kehykset.
kuva
http://tinyurl.com/ot2vg7h
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Jep, osa puskureista on vaurioitunut kuljetuksessa (naarmuja), mutta on niitä siistimpiä laitettu ihan sellaisenaan mustiin autoihin.
Eski
Eski
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen
Moi,
oliskos kellään ohjetta etupuskurin irroitukseen eli potilas olisi -10 sc.
Pitäis viedä maalattavaksi jossain välissä...
Sami
oliskos kellään ohjetta etupuskurin irroitukseen eli potilas olisi -10 sc.
Pitäis viedä maalattavaksi jossain välissä...
Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina