Hyvä valinta. Meillä on Mielen pyykkäri iältään 14v ja kuivuri 11v. Toiseen on uusittu vetohihna ja toiseen termostaatti. Pienin korjauksin ovat siis "elossa " ja wörkkivät edelleen hyvin.
Jaa, että mikä ketsuttaa. Noh se, että eräästä tavarasta on yhden firman nettisivuilla eri hinta kuin liikkeessä. Kyse ei ole isosta summasta, mutta periaate on periaate. Tästä käyn vääntöä taas ensi maanantaina.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Mielen tilatutkimus kannattaa kuitenkin tehdä silloin tällöin. Mielen häiriöt ehkäistään tällöin tehokkaasti. Mielettömyys on vakavin seuraus, joka voi tämän laiminlyönnistä seurata.
JP_Vette kirjoitti:Pitää varmaa reklamoida tosta korkista, ties vaikka sais lahjakortin Alkoon.
Ei tullut lahjakorttia Alkoon, mutta ihan asiallinen vastaus kuitenkin. Ja melko nopeastikin vielä.
Hei *etunimi sukunimi*
Kiitos viestistäsi. Pahoitteluni, että meiltä ostamasi Ardbeg-viskin
korkki hajosi.
Kyseessä on todennäköisesti yksittäisen korkin laatuvirhe. Kysyin asiaa
myös laadunvalvonnastamme ja heiltä kerrotaan näin: "Valitettavasti
luonnonkorkkitulpille välillä käy näin. Esimerkiksi liima jolla korkkiosa
on kiinni tulpassa on voinut kuivua. Korkkierissä on myös eroja. Yhtä
yksittäistä syytä ei kuitenkaan ole. Tuotteesta ei ole tullut muita
samankaltaisia palautteita."
Viskiä olet säilyttänyt juuri niin kuin pitää eli pystyasennossa. Väkeviä
juomia ei voi säilyttää vaakatasossa, koska väkevä tuote haperruttaa
korkin. Jos haluat säilyttää viskiä pidempään, on se myös hyvä suojata
valolta ja säilyttää tasalämpöisessä tilassa.
Hyvä, että sait juomasi pelastettua ja toivottavasti jatkossa säästyt
virheellisiltä korkeilta.
Vaneten katsastus. Hetken näytti jo siltä kun nyrkillään helmoja koputteli, että tästähän voisi vaikka seviytyä mutta eihän se sille riittänyt, vaan piti ottaa se vasara ja hakata helmat reikiä täyteen Siinäpä siivoaa sitten hallin lattian helmoista pudonneen ruoste muhan jäljiltä. Ei kyllä yhtään huvittais hitsaus hommat. sissos saatana
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Verotuksen työmatkavähennys - ja kaeken mualiman subventoidut liput- vaikka et niitä käyttäisikään.
Halvimman kulkuneuvon mukaan tarkoittaa omakohtaisesti seuraavaa: Työmatkakuluina 44 matkan paikkakuntakohtainen lippulataus kustantaisi 153,60 €/kk x 11 kk = 1689,60 €/vuosi miinus verotuksen omavastuuosuus.
Nyt verottaja hyötyy kun saan matkakuluvähennyksen subventoidusta maksusta jota en edes käytä- eli osaltani tuota subventiota ei kaupungin tarvitse maksaa ...
Oman auton käyttö veronäkökulmasta olisi 47,5 km x 2 x 22pv/kk x 11 kk x 0,25 €/km = 5747,50 € eli eroa olisi rapiat 4000 €.
Pitänee sopia työnantajan kanssa työaika sellaiseksi välivuoroksi, että julkisilla ei pääse niin käytännön "palkankorotus" vuositasolla olisi ihan kiva vaikka rahaa ei sen kummemmin palkkatilillä kävisikään.
Onkohan verottaja hoksannut muuten jo halpabussit? Vähän voisi romahtaa tietyillä matkoilla matkavähennykset, kun se halvin vaihtoehto esim. Turun ja Helsingin välillä ei enää olekaan luokkaa 30 euroa suunta Äxpressbussilla, vaan 3 euroa suunta OnniBusilla
Voi tulla tasapuolinen kohtelu esteeksi: Tuohon hintaan ei riitä bussilippuja koko autolliselle.
Toisaalta mitä olen kuullut - tuon yhtiön busseissa istuinväli on sen verran niukka että itseäni huomattavasti pätkempikin joutuu istumaan poikittain. Tulevathan sitten pitämättömät sairaslomatkin käytetyiksi.
Mikä helvetti siinä on että näihin juttuihin on aina pakko haastatella kaikkein elitistisimpiä välineurheilijoita? Vastaavasti ruoka- ja juomajuttuihin kelpaavat vain kalleimpien viskien, oluiden ja eteläeurooppalaisten ruokien kannattajat. Mitenköhän olen voinutkaan pärjätä yli kymmenen vuotta pidemmässä matkassa 300 euron Scottilla ja kaupungissa aiemmin satasen Yosemitellä, nykyään 80-luvun Tunturilla? Eikä ole koskaan tarvinnut tehdä kuminpaikkausta ja rasvausta suurempaa huoltoa (paitsi Yosemiteen josta katkesi tyyppivikana ketjut ). Nastojakaan en ole osannut kaivata, vaikka ne viimetalvisten "uutisten" mukaan ovatkin täysin pakolliset ympärivuotisessa arkipyöräilyssä.
Tarkemmin ajateltuna vituttaa läpeensä kokoomuslainen ja todellisuudesta vieraantunut toimittajakunta.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Mikä tässä uutisessa sapettaa? Itse olisin valmis vaihtamaan uuden auton kahden vuoden välein jos verotus olisi järkevää. Minusta verotus pitäisi painottua käyttöön ei omistamiseen. Olisihan tällä se positiivinen puoli että saataisin autokanta uusittua.