Tasauspyörästön lukko NYT niitä on tilattu ks. myynti
Tasauspyörästön lukko NYT niitä on tilattu ks. myynti
Laitetaan kysely kierros päälle eli kuinka moni haluaisi ostaa tonnariinsa lukon ja kumpi malli torsen tyyppinen vai jos halukkuutta löytyy niin teetän lukkoja. Lukko on 100 % silloin kun autolla ajaa.
Näitä tonnarin lukkoja asennan vain jos tuo pelkän perän minulle.
Laittakaa yv:tä tai kommentoikaa palstalle.
Lukot on samanlaisia malliltaan kuin satkuunkin mutta mitat on erilaiset.
Hinnat on varmaankin samat.
Kuvia löytyy tuolta
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15024
Näitä tonnarin lukkoja asennan vain jos tuo pelkän perän minulle.
Laittakaa yv:tä tai kommentoikaa palstalle.
Lukot on samanlaisia malliltaan kuin satkuunkin mutta mitat on erilaiset.
Hinnat on varmaankin samat.
Kuvia löytyy tuolta
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15024
Viimeksi muokannut Kapaleino, Ke Helmi 09, 2005 23:09. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Täällä myös vankkaa kiinnostusta tonnarin lukolle, ja mieluummin vielä sellaiselle kitkalukolle, joka sallii pienen luistamisen pyörien välillä normaaliajossa, mutta kunnolla kaasutettaessa lukitsisi täysin. Helpottaisi tuota talviajoa aika mukavasti.....
Kuinkas on, paljonko tulisi sitten maksamaan asennettuna?
Kuinkas on, paljonko tulisi sitten maksamaan asennettuna?
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
-
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä
Pähkälin tuota tonnarin lukkoa ja tulin siihen tulokseen, että siihen ei kannata laittaa muuta kun sitä torsen lukkoa koska jos ja kun se kitkalukko aikaa myöten alkaa löystyä on sen kiristäminen tonnarissa kohtuuttoman iso työ.
En ala alle kymmentä kappaletta teettämään koska sitten teko kustannukset nousevat niin korkeiksi ettei lukko ole enään järkevän hintainen
En ala alle kymmentä kappaletta teettämään koska sitten teko kustannukset nousevat niin korkeiksi ettei lukko ole enään järkevän hintainen

Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Neljä kiinnostunutta ei viellä riitä pitäis olla ainakin kymmenen ostajaa ennen kuin kannattaa teettää.
Laatikko pitää purkaa ihan atomeiks tonnarissa ennen kuin perä tulee ulos, itse lukon asennus on yhtä helppo kuin og 900:ssa. Joten ehkä jättäisin asennuksen ammattilaiselle jos asiasta etsii positiivisiä puolia niin kannattaa huoltaa laatikko samalla.
Laatikko pitää purkaa ihan atomeiks tonnarissa ennen kuin perä tulee ulos, itse lukon asennus on yhtä helppo kuin og 900:ssa. Joten ehkä jättäisin asennuksen ammattilaiselle jos asiasta etsii positiivisiä puolia niin kannattaa huoltaa laatikko samalla.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Juttelin koneistajan kanssa ja hän oli sitä mieltä, että ne ylimääräiset rattaat kannattaa ottaa tuohon lukkoon tuosta ysisatkun perästä kun niitä on maailma täynnä. Me kokeilemme viellä sellaista vaihto ehtoa jos pystyy koneistamaan ysisatkun rattaaseen isomman reiän niin sitten kävis rattat sekä stkun että tonnarin perästä. Kun insinöörit on tehneet eri paksuisen ristitapin
Juttelin myös toisen kaverin kanssa laatikon purku ja kasaus palvelusta.
Irtolaatikon kanssa ei kuulemma ole ongelmaa mutta jos tuo koko auton laittoon niin sitten menee ainakin päivä tuon lukon laitossa ja sitten on viellä sellainen homma että mitä muuta vikaa laatikossa on esim. kakkosen synkroni rengas, laakeri vikaa ne kannattaa korjata silloin samalla kaikki. Niin ja jos on koko auto laitossa niin laatikon kumityynyt, kampiakselin stefa kytkin ym. ym.
Eli voi tulla jotain muutakin laitettavaa.
Kaveri kyllä lupaili että voisi ainakin irtolaatikoita laittaa.


Juttelin myös toisen kaverin kanssa laatikon purku ja kasaus palvelusta.
Irtolaatikon kanssa ei kuulemma ole ongelmaa mutta jos tuo koko auton laittoon niin sitten menee ainakin päivä tuon lukon laitossa ja sitten on viellä sellainen homma että mitä muuta vikaa laatikossa on esim. kakkosen synkroni rengas, laakeri vikaa ne kannattaa korjata silloin samalla kaikki. Niin ja jos on koko auto laitossa niin laatikon kumityynyt, kampiakselin stefa kytkin ym. ym.
Eli voi tulla jotain muutakin laitettavaa.
Kaveri kyllä lupaili että voisi ainakin irtolaatikoita laittaa.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Ei ole viellä testattu tonnarissa.öljysormi kirjoitti:millon nämä tonnarin lukot ois valmiit?
Onkos noita testattu vielä normaaliajossa, että minkälainen on ajaa verrattuna vakioon, huomaako eroa. esim. muuttuuko kaupunki ajo jotenkin vaikeammaksi, kuluttaako miten renkaita jne.
Maaliskuun alkupuolella vois saada jos saan niitä 10 kpl. myytyä
Kai ne renkaat kuluu sitten tasaisemmin kun sutii kummallakin pyörällä.
Vaikea selittää miten lukollinen auto eroaa ajettavuudeltaan vakiosta mutta kyllä se hieman muuttuu.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.