Bybassin ja cobran välinen putki.

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
miig
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 16:36

Bybassin ja cobran välinen putki.

Viesti Kirjoittaja miig »

Moro,
Otsikon mukain kysymys. Eli auto -99 9-5 2,3t aeron stage1 ja mitsu vaihdettu. Ahdot hippasen hakusessa, pinl 1800 ja ilmojen saannit jää pyynneistä 200-300. Vuotoja on etsitty ja letkuja vaihdettu, evap tulpattu, mankku vaihdettu, yms. Ainut mikä tuntuu todella löysällä on otsikon mukainen bybassin ja cobran välinen putki. Cobran päästä putki lonkkasee joka suuntaan. Tuolla onnettomalla pikku kynnellä sitä ei kireämmälle saa. Kaverin autossa se heiluu myös, mutta ahdot on ok.
Saab 9-5 2,3t Vector BP sedan autom. vm.-07.
Ex-Saab 9-5 2,3t SE autom. vm.-99
Ex-Saab 99 2,0 vm.-80
#6829
SeenFinn
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Syys 25, 2007 14:41
Paikkakunta: Klaukkala/PK-seutu

Re: Bybassin ja cobran välinen putki.

Viesti Kirjoittaja SeenFinn »

Putken alapään o-rengas varmaan kantikas ja kova eli se vaihtoon.
Vanhan kanssa mallina varaosakauppaan. Aivan liikkumattomaksi tuota ei saa, jos kädellä ravistaa.
Vaan tuskinpa tuosta johtuu ilmamassojen toteutuminen.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Bybassin ja cobran välinen putki.

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Kahdella o-renkaalla tanakoituu aikalailla paremmaksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin