Sabo kirjoitti:
Saakos tämän ikäisiin ajantasalla olevaa cd:ä navigaattoriin?
Saa lähes ajantasaisen DVD:n
Uusin versio on 2013-2014 V5
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
siinä toinen, on tainnut keikkaa pukata, kun mittarissa tuon verran, levi - hanko linjalla päästelty kovaa, kun keikkaa pukannut ja taitaapi olla saabi mies kun " artisti " kalustoa enemmänkin. hinnassa on varmaan myös artisti lisää.
Onko tästä jollakulla kokemuksia/käynyt katsomassa? Itseä kiinnostaisi auto, mutta Savonlinnaan täältä Seinäjoelta aikamoinen matka lähteä ja todeta että ei hyvä...?
Jos joku haluais käydä auton tsekkaamassa vaikka mun puolesta, voin korvaustakin maksaa..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
Huvittaa bassien ilmoissa "ketjukone, ei jakohihnan vaihtoa". Hihnakoneellisten ilmoituksissa voisi samantien lukea "hihnakone, ei jakoketjun vaihtoa".
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
dj_pirtu kirjoitti:Huvittaa bassien ilmoissa "ketjukone, ei jakohihnan vaihtoa". Hihnakoneellisten ilmoituksissa voisi samantien lukea "hihnakone, ei jakoketjun vaihtoa".
Taitaa olla ns. vakiolause, kun pitää jotain keksiä myyntitekstiksi. Oishan tuostakin voinut mainita varustelistauksessa vähän kattavammin auton varusteet.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
SaabiSakke kirjoitti:^Siinä meni huutokaupassa melko halvalla Aero. Itsekin täälä sormi liipaisimella kyttäsin, mutta en uskaltanu huutaa noiden paskojen kuvien perusteella autoa näkemättä. Siitä saattoi joku saada tuurilla hyvän pelin.
Edit. tai siis menee jos myyjä ehtojen mukaan hyväksyy tarjouksen.
Jotenkin vaikea sisäistää, että nuokin autot ovat jo museoiässä. Itse muistan vielä miten meidän perheeseen ostettiin uutena tuollainen Sunny Coupe. Senkin saisi tänä vuonna jo museoon, jos ei olisi ruoste päässyt puremaan ja auto myyty jo lähes 15 vuotta sitten.
^Nissan-Datsuneista ja ylihintaasista Fordeista ny niin väliä mutta miten kaunis Ascona! Torellinen kulttuuriteko museoida tuollaisia hyljeksittyjä arkiautoja.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Jotenkin vaikea sisäistää, että nuokin autot ovat jo museoiässä. Itse muistan vielä miten meidän perheeseen ostettiin uutena tuollainen Sunny Coupe. Senkin saisi tänä vuonna jo museoon, jos ei olisi ruoste päässyt puremaan ja auto myyty jo lähes 15 vuotta sitten.
Kai tässä alkaa olla museoiässä sitten itsekin
Jessus että on noussu noiden hinnat viime aikoina!!! Vanhat (max) "touhutonnin" autot nykyään hinnat alkaen 2500 eur. Ei se toki toholo oo joka pyytää... Se joka maksaa jne..
Sama trendi myös OG93 avoissa havaittu.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)