A-mersu kyllä miellyttää omaakin silmää. Harmi kun firman sallituista merkeistä Mersu poistettiin muutama vuosi sitten
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tosin oletettavasti sekin tulisi liisinkinä turhan kalliiksi verrattuna ns. non-premium merkkeihin kun alkaa kustannukset vs tila/varusteet/teho yms. vertailua tekemään.
Vaan ny on "oma" fokkeri taas liikenteessä. Kyseessähän oli oikeen sitten tyyppivika, josta on kuulemma joku "huoltokampanja" vireillä. Ei ollut vaan vielä "ehtinyt" kirje lähtemään minulle... Paisarilta turbolle menevä ilmaus/huohotusletkuhärdelli ei kestä kuumuutta ja murtuu poikki. Toimenpiteellä "A2" vaihdetaan uusi kuumankestävä lerssi. Lisäksi tekivät jonkun moottorinohjauspäivityksen samaan syssyyn.
Ihan hirveästi ei tuosta ole ainakaan julkisuudessa vielä huudeltu, Trafin takaisinkutsulistalle ei ole ainakaan päätynyt.
http://www.trafi.fi/takaisinkutsukampan ... rk=&model=
Pitäisköhän vinkata Trafille?
Muita havaintoja tuosta sijaisautosta. Tosiaan aika liukas tuo perusmallin ratti, ja oli jo ihan selkeesti kulumaa ratin kehän pinnassa, mittarilukema oli 1000km vähemmän mitä "omassa".
1,6vapari on aika perustylsä kone, liikkuu auttavasti kun antaa yli 4500rpm ja vääntää ihan nöyrästi alhaalta asti. Kulutus kompuutterin mukaan asettui 6,4l/100km lukemaan ~150km matkalla mitä tuolla kerkesin hinkkaamaan, eli about 0,4-0,5litraa enempi mitä litranen ekoihme.