Tällä hetkellä ymmärsin näin:
1. Asettaa moottorin oikeaan pisteeseen pyörittämällä kampiakselia
2. Irroittaa turbon pakosarjasta (ja antaa sen roikkua) sekä ketjun kiristimen poisto.
3. Poistaa suuttimet ja polttoainerampin.
4. Irroittaa letkut sun muut vempeleet pakosarjan ja kaasuläpän alueelta.
5. Poistaa kannen kopan.
6. Aukaista ne nokka-akselien tähdet sekä tiputtaa ketjun alas.
7. Kymmenkunta pulttia auki ja kannen nosto.
8. Putsaus, sekä uusi tiiviste.
9. Takaisin kaikki paikoilleen sekä akseleiden kulmien oikea asetus.
Tuo kulmien asettelu on tässä hommassa epäselvin asia. Sekä toi ketjun kiristin.. Miten se poistuu sekä asettuu paikoilleen.
Vinkkejä miten ranettamalla saan tämän saabin taas pelikuntoon..?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)