[AUTON TEHONMITTAUSTA TARJOLLA HALUKKAILLE OULUSSA]

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Aksu900 kirjoitti:Minä en kans tuu ilman cooleria mihinkään. Katotaan sitte keväämmällä uusiks. :roll:
Mitä ne jätkät jänistellee?Tuntuu et kukaan ei kehtaa tulla vakio autolla paikalle,et saa samantien selkään?Jollain on aina enemmän tehoa autossa ku toisella.

Jos jätkillä autot toimii ja kulkee ilman nikottelua kaasu pohjassa ja jää kylän teininoppakorollat taakse liikennevaloissa,niin tervetuloa vaan sekaan ottaan selvää kuis se kone toimii lusikka pohjassa.Parempi nähdä arvoja paperilla kuin iso lasku koneremontista kädessä :P
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

En kyllä tuu siltikää jos en saa kaikkia palikoita. Vaikkei tuo romu ny iha vakio olekkaa. Jaksa joka viikko penkitellä. :? Leipoo vielä sinne penkkiin ni sillon rokkaa. :twisted:
Ja maksaa ny ku toisessa paikassa saan penkitellä ilmatteeksi.. :roll:

Mut koskaan ei kannata sanoa ei koskaan. Olen kuitenkin paikalla.. :lol: :oops:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Ismo
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Ismo »

Pitäisköhän sitä tulla paikalle jänistämmään...
Koitanpa katella €uroja jostaki.
:oops:
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
9000cst
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Ismo kirjoitti:Pitäisköhän sitä tulla paikalle jänistämmään...
Koitanpa katella €uroja jostaki.
:oops:
Tule ihmeessä olis mukava saada yks susiviisaero paikalle :D Ja sen penkityskin kiinnostaisi mukavasti.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
9000cst
"Hölösuu"

Lisää infoa :!: :

Soitin Nikuselle ja varmistin että seosten mittaus onnistuu yhtäaikaa kun autoa ajetaan rullilla ja että 9000 automaatit voidaan penkittää, mutta vain rengasteho ja seokset voidaan mitata. Moottorin tehoa ei saada ulos koska ei voida mitata vierintävastusta vapaalla laatikon rikkoutumisriskin vuoksi.

Eli kaikki edelleen mukaan :o :D
Saab 9-5 Aero Man. -04
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

SEPA kirjoitti:
Aksu900 kirjoitti:Minä en kans tuu ilman cooleria mihinkään. Katotaan sitte keväämmällä uusiks. :roll:
Mitä ne jätkät jänistellee?Tuntuu et kukaan ei kehtaa tulla vakio autolla paikalle,et saa samantien selkään?Jollain on aina enemmän tehoa autossa ku toisella.

Jos jätkillä autot toimii ja kulkee ilman nikottelua kaasu pohjassa ja jää kylän teininoppakorollat taakse liikennevaloissa,niin tervetuloa vaan sekaan ottaan selvää kuis se kone toimii lusikka pohjassa.Parempi nähdä arvoja paperilla kuin iso lasku koneremontista kädessä :P
Joo mutta kun tilanne on se, että alla on viritetty 900 jossa ei ole LAINKAAN cooleria. Sen penkittäminen tuntuu yhtä fiksulta kuin juosta cooperin testi muovipussi päässä ihan vaan että tietää paljonko sillälailla pääsee. :roll:
Aki Peltola #1132
V-M
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V-M »

9000cst kirjoitti:Lisää infoa :!: :

Soitin Nikuselle ja varmistin että seosten mittaus onnistuu yhtäaikaa kun autoa ajetaan rullilla ja että 9000 automaatit voidaan penkittää, mutta vain rengasteho ja seokset voidaan mitata. Moottorin tehoa ei saada ulos koska ei voida mitata vierintävastusta vapaalla laatikon rikkoutumisriskin vuoksi.

Jep, kuten arvelinkin. Eli mä tuun paikalle tekeen sen heikoimman tuloksen tuolla vakio kotterolla. Saakos tehtyä "kaksi" vetoa niin että voi tehdä vakio paineilla ja sitten testin tuolla vuoto venalla?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
9000cst
"Hölösuu"

V-M kirjoitti:
9000cst kirjoitti:Lisää infoa :!: :

Jep, kuten arvelinkin. Eli mä tuun paikalle tekeen sen heikoimman tuloksen tuolla vakio kotterolla. Saakos tehtyä "kaksi" vetoa niin että voi tehdä vakio paineilla ja sitten testin tuolla vuoto venalla?

V-M
Sen voit sopia itse Mr.Nikusen kanssa paikan päällä, uskon että onnistuu jos esim dynotat viimeisenä. Laitahan minulle postia niin saan sinut osallistuja listaan.
Saab 9-5 Aero Man. -04
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Aksu900 kirjoitti:
SEPA kirjoitti:

Joo mutta kun tilanne on se, että alla on viritetty 900 jossa ei ole LAINKAAN cooleria. Sen penkittäminen tuntuu yhtä fiksulta kuin juosta cooperin testi muovipussi päässä ihan vaan että tietää paljonko sillälailla pääsee. :roll:
Mitäs tuossa otsikossa lukeekaan?Kysellään halukkaita penkittäjiä,ei niitä jotka ei voi käyttää penkissä.Eiköhän tuo mee OT:n puolelle tuo valitus että en voi koska ja koska.... :?
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Joo näin on mutta vastasin siksi, koska aiheesta oli irkissä puhetta enkä silloin ollut vielä varma tulenko vai nöy.
Aki Peltola #1132
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Mukana ollaan,pistin asken noita yhteys tietoja tulemaan! Taitaa olla nyt tuo vähin tarvittava määrä porukkaa kasassa :D
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Pakko kommentoida, kun porukka miettii onko kooleria vai ei. Jos tuo teidän tapahtuma olisi täällä meidän nurkilla, niin mie menisin toteuttamaan pitkäaikaisen mielitekoni. Katsoisin löytyykö melkolailla vakiosta ja vain 371tkm ajetusta 900i -88:sta tehtaan ilmoittamat 118 hevosvoimaa pellin alla. :)
Tuo 50egeä ei kuulosta ainakaan minun mielestäni mitenkään hirveän kalliilta hinnalta, jos haluaa saada osviittaa tehtaan ilmoittamien ja todellisten hevosvoimien erotuksesta. :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
V-M
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V-M »

Hyvin sanottu, en nyt usko että tuota porukkaa kannattaa pelätä niin kauheesti. Jos nyt sattuu löytymään se sata heppaa ja uutena on ollut 115 niin onhan se mukava tieto että missä on kulkineen tehot km suhteessa. Toki kannattaa miettiä että sellainen kone joka on nähnyt km ja tavoite on olla kiusaamatta sitä ja ajaa vielä pitkään, niin silloin kannattaa jättää väliin. On se silti aika kova koitos koneelle, ja kyllä on metalli tavaraa muutaman kerran lennellyt dynossa. Tippa silmässä omistaja kerännyt osasia lattialta ja levitellyt sahajauhoja dynon ympäristöön 8) ja tilaillut traileria "romun" pois vientiin.

Ei kun reippaasti vaan mukaan. :wink:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

"Täytyy nyt koputtaa puuta" mutta kylläkait se kone leviää aivan samalla tavalla tuolla tienpäällä revittelyssä kuin dynossa, ehkä jopa helpomminkin. Riippuu tietysti ajotyylistä eli jos aina vain ns. "sunnuntai ajelee" niin voihan se silloin tuntua kovalta rääkiltä. Vaan kyllä se kone leviää silloin jonnekkin moottoritien rampillekkin jos se on hajotakseen. Tämä on tietysti vain minun mielipide! (nyt kuitenkin leviää tuo oma laitos sinne nikusen talliin kun täällä uhoaa :lol: )
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Tuota minä oon yrittänyt tarkoittaa koko ajan.Nyt alkaa ajatukset oleen oikeessa suunnassa :P
Vastaa Viestiin