Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Onko satkun vetarin tunneliin saatavilla jostakin korjauspalaa?
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
motonet?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7916
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1*
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
SaabiSakke
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Ainakin vielä talvella sai tilattua ihan tarvikeliikkeeseen Klokkerholmin korjauspalat. Taisi olla KAHA maahantuojana. Kysyin useammastakin tarvikeliikkeestä ja kaikkiin sai tilattua.
Saabiton mies since 7/2022
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Saldot näyttää nollaanalleolut kirjoitti:motonet?
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Ovat kuitenkin listalla eli tilattavissa.pevi kirjoitti:
Saldot näyttää nollaanalleolut kirjoitti:motonet?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
Ai niin ja mul on hyllyssä ne isot palat jos joskus sais ostettua läpimädän ogsatkun
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7916
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Re: Mistä vetarin tunnelin korjauspala
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1*
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
VanhanliitonSatku
- "Koeajolla"
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ti Huhti 28, 2015 19:41