Mites nuo pitkälohkot oikeasti kestää käyttöä, oliko niissä joku suunnitteluvirhe että lohko halkeaa helpommin, ja kannattaako niistä oikeasti ottaa tehoja ulos, vai liittyykö tehojen ulos ottaminen sinänsä kannen halkeamiseen..
Edit :Kansi, ei lohko.
Pitkälohkon kestävyys.
Pitkälohkon kestävyys.
Viimeksi muokannut 009baas, Ke Kesä 17, 2015 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Pitkälohkon kestävyys.
Se riippu paljon kuinka paljon tehoa haluaa ja missä kunnossa kone on.
Oman tonnarin alakerta on täysin alkuperäinen ja ajettu noin 370tkm ja kestää ainakin vähän yli 400hv hyvin
Mutta kuten yllä mainittu niin kunto ja huolto ovat pääasioita.
Oman tonnarin alakerta on täysin alkuperäinen ja ajettu noin 370tkm ja kestää ainakin vähän yli 400hv hyvin

Mutta kuten yllä mainittu niin kunto ja huolto ovat pääasioita.
Re: Pitkälohkon kestävyys.
Ei kait tonnareista oo lohkoja halennu. Jos ei lasketa niitä mistä kiertokanki kurkkii. Pitkiksissä tosiaan kansi tuppaa halkeemaan jostain syystä iha vakionakin jos huono tuuri käy.
Re: Pitkälohkon kestävyys.
Mulla on ollut viimepäivinä silmät p*rseessä, kantta tarkoitin.Lohkohan on vissiin about sama kaikissa.
Tai ainakin yhtä kestävä.

Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Pitkälohkon kestävyys.
Jako- ja tp-ketjun rattaat taitaa olla (ainakin etsin mukaan lueskellut) selvästi heikompaa materiaalia kuin lyhytlohkois. Omas rallattaa ainakin tp osalta viimesiään kun 293tkm takana. Lyhytlohkos vaihtu jakopää +400tkm kohdalla
Se miten huollot tehty esim öljyt+ suodatin, jäähdytinnesteet jne vaihdettu meinaa kyllä tuohon käyttöikään aikasen paljon joka merkillä ja koneella.
Se miten huollot tehty esim öljyt+ suodatin, jäähdytinnesteet jne vaihdettu meinaa kyllä tuohon käyttöikään aikasen paljon joka merkillä ja koneella.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01