Avaimia saa Autoasi liikkeen kautta, Orum ei myy ykstyisille suoraan. Avaimen saa tilattua tuolla T ja neljän numeron sarjalla. Itselle tuli päivässä, merkkiliikkeen kautta tilaus oli vetämässä 6vkoa eikä avaimia kuulunut.AZP kirjoitti:Foorumilta luin, että lukkoon saisi maahantuojan kautta (Örum) avaimia numerosarjalla joka on lukossa. Itselläni siinä oli viisinumeroinen sarja, saas nähdä onnistuisiko jopa avaimien saaminen.
Irrotettavan vetokoukun irrotus
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Ex: 9-3 SC,2008,1,9TTid,A6,Vector, JC's Anti Exhaust Gas Recirculation Program
http://i368.photobucket.com/albums/oo12 ... nder5l.jpg
Nykyään ihan vaan Skodalla
http://i368.photobucket.com/albums/oo12 ... nder5l.jpg
Nykyään ihan vaan Skodalla
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Sellainen päivitys, että laitoin tuonne Riston laittaman linkin taakse tsekkeihin sähköpostia ja kyselin Bosalin huoltosarjan perään. Insinööri Tom sieltä heti vastasikin ja sanoi että ei ole saatavilla heiltä eikä hänen tietääkseen mistään muualtakaan. Että Bosalilla tuollainen sarja on olemassa, mutta eivät jostain syystä halua myydä sitä kellekään jälleenmyyjälle.
Sen sijaan hän kirjoittaa näin: "Damaged hook should be returned to local "Bosal authorised distributor", who will send it to Bosal facility (free of charge) for authorised repair."
Jostain luin että Bosal antaisi koukuilleen elinikäisen takuun. Se ei tosin koske varmaan voimapihdeillä väänteleviä asiakkaita
No, soitin sitten Koukkupajalle, jonne ohjasivat minut Autoasi-liikkeestä. Helsingistä vastasivat ja sanoi että hänellä on yksi tällainen akseli käsissään juuri nyt, mutta ei tietenkään voi puhelimitse varmistaa että on juuri minun koukkuuni sopiva. Että heillä on jotain ylijäämäakseleita siellä jonkun verran, mutta pitäisi mitoila varmistaa mikä voisi olla sopiva. Käski käydä paikallisella Koukkupajalla, joten ajelin Raisioon. Siellä kaveri oli vähän skeptinen sen suhteen että helsinkin kolleegalla oikeasti olisi noita akseleita, että mahtoikohan tietää ihan mistä akselista puhui. Katseli siitä Bosalin kuvastosta että mitään varaosia ei ole listattuna. Soitti Ouluun kollegalle, jolla sattui olemaan samanlainen koukku samanlaisella ongelmalla, ja tiesi kertoa, että jonkun maahantuojan (ei Örum, vaan joku toinen firma) tj. on jo joululomilla, ja voisi tietää josko jotain osia löytyisi.
Se Helsingin koukkupajan kaverikin on kuulemma jo lähtenyt Kanarialle, niin ei päässyt siltä kyselemään.
Jätin sinne sitten tiedot, ja sovittiin että palaa asiaan heti jos välipäivinä asia etenee, ja viimeistään loppiaisen jälkeen, kun porukat on palanneet lomilta.
Saas nähdä löytyykö ikinä mistään osia. Jos ei löydy, niin realistiset vaihtoehdot on kai etsiä romiksilta, ostaa ruotsalaiselta noin sadan euron akseli tai laittaa koukku takaisin autoon kiinni ja nauttia kiinteästä vetokoukusta
Samaa koukkua on Koukkupajan mukaan laitettu lähinnä Saabiin ja Hondaan. Eli ei ihan yleisin malli. Tietenkin akseli voi olla samanlainen muissakin Bosaleissa, mutta mistäs sen saisi tietää? Soittaiskko Bosalille Hollantiin ja vaivaisi isoja herroja omalla pikkuasiallaan? Mitäs ovat tehneet näin typerän koukun, eivätkä myy varaosia ostohalukkaille.
Sen sijaan hän kirjoittaa näin: "Damaged hook should be returned to local "Bosal authorised distributor", who will send it to Bosal facility (free of charge) for authorised repair."
Jostain luin että Bosal antaisi koukuilleen elinikäisen takuun. Se ei tosin koske varmaan voimapihdeillä väänteleviä asiakkaita
No, soitin sitten Koukkupajalle, jonne ohjasivat minut Autoasi-liikkeestä. Helsingistä vastasivat ja sanoi että hänellä on yksi tällainen akseli käsissään juuri nyt, mutta ei tietenkään voi puhelimitse varmistaa että on juuri minun koukkuuni sopiva. Että heillä on jotain ylijäämäakseleita siellä jonkun verran, mutta pitäisi mitoila varmistaa mikä voisi olla sopiva. Käski käydä paikallisella Koukkupajalla, joten ajelin Raisioon. Siellä kaveri oli vähän skeptinen sen suhteen että helsinkin kolleegalla oikeasti olisi noita akseleita, että mahtoikohan tietää ihan mistä akselista puhui. Katseli siitä Bosalin kuvastosta että mitään varaosia ei ole listattuna. Soitti Ouluun kollegalle, jolla sattui olemaan samanlainen koukku samanlaisella ongelmalla, ja tiesi kertoa, että jonkun maahantuojan (ei Örum, vaan joku toinen firma) tj. on jo joululomilla, ja voisi tietää josko jotain osia löytyisi.
Se Helsingin koukkupajan kaverikin on kuulemma jo lähtenyt Kanarialle, niin ei päässyt siltä kyselemään.
Jätin sinne sitten tiedot, ja sovittiin että palaa asiaan heti jos välipäivinä asia etenee, ja viimeistään loppiaisen jälkeen, kun porukat on palanneet lomilta.
Saas nähdä löytyykö ikinä mistään osia. Jos ei löydy, niin realistiset vaihtoehdot on kai etsiä romiksilta, ostaa ruotsalaiselta noin sadan euron akseli tai laittaa koukku takaisin autoon kiinni ja nauttia kiinteästä vetokoukusta
Samaa koukkua on Koukkupajan mukaan laitettu lähinnä Saabiin ja Hondaan. Eli ei ihan yleisin malli. Tietenkin akseli voi olla samanlainen muissakin Bosaleissa, mutta mistäs sen saisi tietää? Soittaiskko Bosalille Hollantiin ja vaivaisi isoja herroja omalla pikkuasiallaan? Mitäs ovat tehneet näin typerän koukun, eivätkä myy varaosia ostohalukkaille.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Itsellä on juuri samanlainen tapaus omassa autossa, tosin en sitä ole ottanut irti kun aina väliin on ollut tarve koukulle eikä ollut varmuutta asialle että saako takaisin kiinni. Eli mielenkiinnolla seuraan löytyykö tohon sitten jotain varaosaa että saisi oikeasti irrotettavaksi tuon.
9-3 SC
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Kyllä se pitäisi aina takaisin kiinni saada, edellyttäen että vain tuo kääntörulla ja/tai sen akseli on rikki, ja muu mekanismi ehjänä. Itse asiassa jos sulla on se koukku jo pidempään ollut kiinni, niin voisi kannattaa ottaa se irti ja putsata ja rasvata mekanismit. Sen jälkeen sen voi taas laittaa kiinni ja mennä vaikka vuoden sillä kiinnityksellä. Jos se koukku on liian pitkään putsaamatta paikoillaan, voi mekanismi jumittaa lopullisesti, jolloin ei uuden akselin löytäminen auta enää mitään.
Samoin niille, joilla osat on ehjinä, mutta koukkua ei meinaa saada irti, sanoisin vinkkinä että menkää sinne auton alle ja iskekää sieltä se luisti sisään niin saatte koukun irti. Samalla kun iskee, pitää varmistaa, että väännin ei ole lukittuna, eli lukko auki ja väännin työnnettynä sisään. Taika parasta olisi irrottaa koko väännin ja sen akseli.Muuten tulee romua!
Sitten mekanismit auki, putsaus ja rasvaus, niin pitäisi taas toimia kunnolla. Tietenkään ei kannata liikaa voimaa käyttää tässäkään ettei tuhoa mitään. Enemmän voimaa siihen luistiin saa kuitenkin sieltä auton alta tuupaten kuin väänninrullaa jollain työkalulla vääntämällä, jolloin maksimivoiman määrittelee väänninakselin kesto.
Sellainen vastuuvarauma kuitenkin, että pahimmassa tapauksessa voi käydä niin, että saat iskettyä sieltä auton alta sen luistin sisään, mutta edes ehjällä vääntimellä et saa sitä sieltä enää ulos. Tällöin voi pahimmassa tapauksessa käydä niin, että koukkuosa on irti, eikä sitä saa enää asennettua takaisin. Itselläni ei ollut luisti irrottamisen jälkeen kauhean tiukassa, mutta piti sitä väänninakselin reijästä vähän puskea että tuli ulos.
Samoin niille, joilla osat on ehjinä, mutta koukkua ei meinaa saada irti, sanoisin vinkkinä että menkää sinne auton alle ja iskekää sieltä se luisti sisään niin saatte koukun irti. Samalla kun iskee, pitää varmistaa, että väännin ei ole lukittuna, eli lukko auki ja väännin työnnettynä sisään. Taika parasta olisi irrottaa koko väännin ja sen akseli.Muuten tulee romua!
Sitten mekanismit auki, putsaus ja rasvaus, niin pitäisi taas toimia kunnolla. Tietenkään ei kannata liikaa voimaa käyttää tässäkään ettei tuhoa mitään. Enemmän voimaa siihen luistiin saa kuitenkin sieltä auton alta tuupaten kuin väänninrullaa jollain työkalulla vääntämällä, jolloin maksimivoiman määrittelee väänninakselin kesto.
Sellainen vastuuvarauma kuitenkin, että pahimmassa tapauksessa voi käydä niin, että saat iskettyä sieltä auton alta sen luistin sisään, mutta edes ehjällä vääntimellä et saa sitä sieltä enää ulos. Tällöin voi pahimmassa tapauksessa käydä niin, että koukkuosa on irti, eikä sitä saa enää asennettua takaisin. Itselläni ei ollut luisti irrottamisen jälkeen kauhean tiukassa, mutta piti sitä väänninakselin reijästä vähän puskea että tuli ulos.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Asiaa on nyt selvitelty Koukkupajan kanssa. Bosalia maahantuova Örum ei kuulemma ole koskaan selvitellyt Bosalin varaosien saantia. Lisäksi Alkuperäistuonti Oy tuo maahan Bosalia. Koukkupajalta olivat yhteydessä Alkuperäistuontiin, koska Koukkupajalla on näitä katkenneita akseleita tullut aina silloin tällöin vastaan, ja heillä olisi ihan oikeaa kiinnostusta varaosille.
Alkuperäistuonti oli nyt Bosalilta kysynyt varaosista, ja vastaus oli että niitä myydään vain Bosalin koulutuksen saaneille asentajille, joita Suomessa ei ole yhtään. Eli osia on Bosalilla hyllyssä (tietenkin, koska valmistavat niistä uusia koukkuja), mutta halua myydä varaosia ei juurikaan ole. Parista saksalaisesta verkkokaupasta oli osaa löytynyt listalta, mutta varastosaldo nolla ja toimitusaika täysin avoin. Koukkupajalta ei ilmeisesti myöskään löytynyt koukkuuni sopivaa vanhaa ylijäämäakselia nurkista.
Taitaa jäädä vesiperäksi tämä hanke. Koukku on itselläni nyt kuitenkin autossa kiinni, irrotusmekanismiä siinä ei ole, ja sen reiän päälle vedin mustaa jeesusteippiä. Koukku pysynee siinä ihan hyvänä jos sen vaikka kerran vuodessa irrottaa, purkaa ja voitelee, ja iskee takaisin paikoilleen. Lupasivat Koukkupajalta palata asiaan jos rupeavat akseleita jostain saamaan.
Tuolta ruotsista voisi tosiaan 750 kruunulla akselin tilata, mutta se on mielestäni hieman suolaisen hintainen, eli en ainakaan heti ryntää sieltä osaa tilaamaan. Jos tarvitsijoita ilmaantuu vaikka foorumille enemmän, niin sieltä voi tietty pyytää kimppa-alennusta. Todennäköisesti myyjä on tietoinen asemastaan mahdollisesti maailman ainoana Bosalin typerän akselin vapaana myyjänä, ja osaa hinnoitella palikat sen mukaan.
Bosalin koukkua en muuten koskaan hanki mihinkään autooni. Se on varma. Sen sijaan Koukkupajan palveluja voin näillä kokemuksin kyllä suositella.
Alkuperäistuonti oli nyt Bosalilta kysynyt varaosista, ja vastaus oli että niitä myydään vain Bosalin koulutuksen saaneille asentajille, joita Suomessa ei ole yhtään. Eli osia on Bosalilla hyllyssä (tietenkin, koska valmistavat niistä uusia koukkuja), mutta halua myydä varaosia ei juurikaan ole. Parista saksalaisesta verkkokaupasta oli osaa löytynyt listalta, mutta varastosaldo nolla ja toimitusaika täysin avoin. Koukkupajalta ei ilmeisesti myöskään löytynyt koukkuuni sopivaa vanhaa ylijäämäakselia nurkista.
Taitaa jäädä vesiperäksi tämä hanke. Koukku on itselläni nyt kuitenkin autossa kiinni, irrotusmekanismiä siinä ei ole, ja sen reiän päälle vedin mustaa jeesusteippiä. Koukku pysynee siinä ihan hyvänä jos sen vaikka kerran vuodessa irrottaa, purkaa ja voitelee, ja iskee takaisin paikoilleen. Lupasivat Koukkupajalta palata asiaan jos rupeavat akseleita jostain saamaan.
Tuolta ruotsista voisi tosiaan 750 kruunulla akselin tilata, mutta se on mielestäni hieman suolaisen hintainen, eli en ainakaan heti ryntää sieltä osaa tilaamaan. Jos tarvitsijoita ilmaantuu vaikka foorumille enemmän, niin sieltä voi tietty pyytää kimppa-alennusta. Todennäköisesti myyjä on tietoinen asemastaan mahdollisesti maailman ainoana Bosalin typerän akselin vapaana myyjänä, ja osaa hinnoitella palikat sen mukaan.
Bosalin koukkua en muuten koskaan hanki mihinkään autooni. Se on varma. Sen sijaan Koukkupajan palveluja voin näillä kokemuksin kyllä suositella.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Onko ollut missään vaiheessa puhetta/kyselyä koko kuulan uusimisesta? Muistelisin, että taannoin varaosakuulan hinta oli Brinkillä ja/tai Kovililla karkeasti ottaen samaa luokkaa (~100€) kuin Ruotsissa tuo pelkkä akseli. Siinä tulisi akselit, avaimet ja luistit kaikki uutta samantien.
Eihän tuo nyt lopputulosta yhtään halvemmaksi tee, mutta kilohinta edes laskisi ja saatavuus voisi olla parempi kuin yksittäisellä kokoonpanoon kuuluvalla akselilla. Kysyntääkin varmaan on enemmän, kun irrallaan olevat kuulat saattavat joskus hukkua tai ainakin joutua autosta erilleen.
Eihän tuo nyt lopputulosta yhtään halvemmaksi tee, mutta kilohinta edes laskisi ja saatavuus voisi olla parempi kuin yksittäisellä kokoonpanoon kuuluvalla akselilla. Kysyntääkin varmaan on enemmän, kun irrallaan olevat kuulat saattavat joskus hukkua tai ainakin joutua autosta erilleen.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Koukkupajalla käydessä nopeasti kysyin mitä tuollainen koko koukku suunnilleen maksaisi, niin kaveri mutisi muistaakseni jotain parista-kolmesta sadasta eurosta. Mutta tokihan sitä voisi ihan tarkan tajouksen kysäistä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 83
- Liittynyt: Ti Tammi 29, 2008 18:01
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Itsellä tuli myös eteen autoa vaihtaessa tilanne, että koukku oli ollut paikallaan vuosia eikä edellisen omistajan mukaan enää lähde irti. Hoidin homman siten että aluksi irrotin jumiutuneen lukkopesän jonka putsasin ja öljysin. Lukkopesä takaisin, lukitus aukiasentoon, napautus kumivasaralla koukun päähän takaa alaviistosta, koukku irti, koukun putsaus/rasvaus sama autossa kiinteästi oleville osille. Koukku takaisin. Aikaa meni n. puoli tuntia.
Opel Insignia Country Tourer 2,0TD 4X4, Saab 95 2.3 Aero
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Tämän ketjun ja linkkien avulla uskaltauduin itsekkin aukaisemaan koukun mekanismin.
Kaikki osat olivat ehjiä, mutta täynnä kuivaa valkoista "smetanaa". Tappi oli niin lujassa, ettei edes vasaralla ja jatkovarrella tapin päähän lyöminen saanut sitä liikkumaan. Se "hammasrulla" unohtui ensin paikalleen lyödessä ja yksi hammas murtui, en usko että on ratkaisevaa jatkon kannalta. Muuten kaikki hampaat rullassa ja tapissa olivat hyvässä kunnossa.
Tähän hätään ei löytynyt sopivaa irroitus/voiteluainetta joten löin paketin kasaan. Täytyy käydä hakemssa kunnon aineet irroitukseen ja kuparitahnaa uudelleen kasaukseen.
Suojakupua en ole autosta löytänyt, jos saan koukun irti niin jokin suoja siihen pitäisi keksiä tai jos joku tietää mistä alkuperäisiä voisi saada niin vinkkejä otan mielelläni vastaan!
Kaikki osat olivat ehjiä, mutta täynnä kuivaa valkoista "smetanaa". Tappi oli niin lujassa, ettei edes vasaralla ja jatkovarrella tapin päähän lyöminen saanut sitä liikkumaan. Se "hammasrulla" unohtui ensin paikalleen lyödessä ja yksi hammas murtui, en usko että on ratkaisevaa jatkon kannalta. Muuten kaikki hampaat rullassa ja tapissa olivat hyvässä kunnossa.
Tähän hätään ei löytynyt sopivaa irroitus/voiteluainetta joten löin paketin kasaan. Täytyy käydä hakemssa kunnon aineet irroitukseen ja kuparitahnaa uudelleen kasaukseen.
Suojakupua en ole autosta löytänyt, jos saan koukun irti niin jokin suoja siihen pitäisi keksiä tai jos joku tietää mistä alkuperäisiä voisi saada niin vinkkejä otan mielelläni vastaan!
9-3 2,0t BP SC -08
Ex:9-3 TiD SC -08
Ex: 9-5 Aero AT wagon -00
#6744
Ex:9-3 TiD SC -08
Ex: 9-5 Aero AT wagon -00
#6744
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Koukkupajalla ainakin olivat innokkaita myymään noita koukkukiinnityksen suojatulppia. Niitä kai häviää asiakkailta kuin euron kolikoita, joten on menekkituote.
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Mulla Raisio Koukkupaja lähetti koukun korjattavaksi, missä siihen vaihdetiin akselit ja lukko.
Oli alle 2viikkoa reissussa ja maksoi 80e.
Oli alle 2viikkoa reissussa ja maksoi 80e.
BMW i3s 120ah -21
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Minkämerkkinen koukku?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Bosalin koukku.
BMW i3s 120ah -21
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
No pers... pitänee käydä siellä Raisiossa kolkuttelemassa uudelleen että haluan saman palvelun
Eli ihan samanlainen koukku sulla kuin mitä tämän ketjun alussa kuvissa näkyy?
Eli ihan samanlainen koukku sulla kuin mitä tämän ketjun alussa kuvissa näkyy?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Irrotettavan vetokoukun irrotus
Juu samanlainen.
BMW i3s 120ah -21
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611
YAMAHA MT-01 1700 Akrapovic -07
Ex MB w176 AMG -13
Ex 9-3ss 1.8t-08 aut.Re85
#5611