Ahtomittari
Ahtomittari
Moro
Miten on, pitäiskö kaikissa turbollisissa Saabeissa olla ahtomittari? Omassa 95 Wagonissa ei ole vaikka solmu putkesta löytyykin.
Sarjassamme hölömöjä kysymyksiä.
T Marko
Miten on, pitäiskö kaikissa turbollisissa Saabeissa olla ahtomittari? Omassa 95 Wagonissa ei ole vaikka solmu putkesta löytyykin.
Sarjassamme hölömöjä kysymyksiä.
T Marko
9-5 2.3t wagon -99 + BSR
Re: Ahtomittari
Julle haluaa ilmeisesti Mimmiksi Mimmin paikalle
Missään femmassa ei ole ahtomittaria ellei sitä ole sinne jälkikäteen asennettu, se turbo-mittari joka femmassa on, ei mittaa ahtopainetta (niin kuin aiemmissa malleissa. Tonnari/satku), vaan laskennallista vääntömomenttia.
Jos nyt jotain mutuilen tuon turbo-mittarin olemassaoloon, niin ehkäpä 2,0t malleissa sitä ei ole...mielestäni 2,3:ssa se on (kai ). Aeroissa se ainakin on aina.
Ja tarkennuksena vielä että puhun nyt vuosimalleista -98-05
Missään femmassa ei ole ahtomittaria ellei sitä ole sinne jälkikäteen asennettu, se turbo-mittari joka femmassa on, ei mittaa ahtopainetta (niin kuin aiemmissa malleissa. Tonnari/satku), vaan laskennallista vääntömomenttia.
Jos nyt jotain mutuilen tuon turbo-mittarin olemassaoloon, niin ehkäpä 2,0t malleissa sitä ei ole...mielestäni 2,3:ssa se on (kai ). Aeroissa se ainakin on aina.
Ja tarkennuksena vielä että puhun nyt vuosimalleista -98-05
Re: Ahtomittari
CDTA kirjoitti:Julle haluaa ilmeisesti Mimmiksi Mimmin paikalle
Kävi sama mielessä.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Ahtomittari
Vähäahtoisissa 2.3:ssa tuo mittari tuli vuosimalliin 2001, kun ilmoitettu teho nostettiin 170:stä 185:een.
Re: Ahtomittari
Eikä femmaa ole ilman ahdinta edes myyty.
Re: Ahtomittari
No johan selvisi tämäkin visainen pulma. Kiitos tiedoista kaikille tietäjille.
9-5 2.3t wagon -99 + BSR
Re: Ahtomittari
Itseasiassa on myyty. Muistelen nähneeni ensimmäisiä femmoja muutaman kappaleen myynnissä joissa on B234i 150hp vapari.t.t.j kirjoitti:Eikä femmaa ole ilman ahdinta edes myyty.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Ahtomittari
^Onko tästä jollain tarkempaa tietoa?
Re: Ahtomittari
Jos siitä pirssistä löytyi 150hp oli siinä myös hyrrä.Pakari kirjoitti:Itseasiassa on myyty. Muistelen nähneeni ensimmäisiä femmoja muutaman kappaleen myynnissä joissa on B234i 150hp vapari.t.t.j kirjoitti:Eikä femmaa ole ilman ahdinta edes myyty.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Ahtomittari
Itseasiassa ei, enkä löytänyt kun etsin. Mutta tässä taannoin ihmeteltiin myynnissä olevaa femmaa jossa oli B234i, konehuoneesta oli kuva ja jakajasytkä oli. Tiedä mikä systeemi se sitten oli..t.t.j kirjoitti:^Onko tästä jollain tarkempaa tietoa?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Ahtomittari
Joo ei pitäisi femmoja löytyä kuin pari hassua kappaletta MY98 vuoden 97 loppupuolelta, mutta ne olivat esisarja-autoja ei myytäväksi tarkoitettuja. (vaikka olen itsekin sellaisen ostanut)Pakari kirjoitti:Itseasiassa ei, enkä löytänyt kun etsin. Mutta tässä taannoin ihmeteltiin myynnissä olevaa femmaa jossa oli B234i, konehuoneesta oli kuva ja jakajasytkä oli. Tiedä mikä systeemi se sitten oli..t.t.j kirjoitti:^Onko tästä jollain tarkempaa tietoa?
Tonnareista löytyi tää mylly: B234i: 210 N·m (150 lb·ft) @ 4300 rpm 150 hp (110 kW) @ 5600 rpm 10.5:1
B234i Moottorin valmistus loppui 1998 alussa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.