Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: Pelastakaa satkuja!
SAAB 3D COMBI SEDAN 900 TURBO 16 AERO-LM/2520molby kirjoitti:Näköjään huutokaupassa saa kovia hintoja. Normi markkinoilla tuosta 500e suht.normi hinta. 1500e 400 tkm ajetusta ja selvästi ei minkään kuntoisesta, niin se olisi pyörinyt nettiautossa kauan.
Aivan, juuri näillä tiedoilla on tarjolla pilvin pimein 500€:n raatoja...
Hmm...
Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Re: Pelastakaa satkuja!
Olisin ollut valmis maksamaan tuon hinnan Aerosta, mutta en päässyt katsomaan sitä, niin em uskaltanut riskeerata. Jos tuo oli kovapeltinen, niin mielestäni ei ollenkaan paha hinta. Ja onhan tuohon voitu tehdä vaikka mitä koneremppaa yms. joten mittarilukemahan on noin vanahassa autosaa pelkkä numerosarja. Hirveä Aero-kuume kyllä taas päällä Pakko tuollainen on kai piakkoin hankkia. Hinnat ovat jo nousussa.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Pelastakaa satkuja!
SAAB 3D COMBI SEDAN 900 TURBO 16 AERO-LM/2520Red Dragon kirjoitti:[quot.
Aivan, juuri näillä tiedoilla on tarjolla pilvin pimein 500€:n raatoja...
Hmm...
Sami[/quote]
No en minä tiedä 400 tkm ajettu vetelä, kuluma näkyy jokapuolella, tekniikka niin ja näin, maksaisi 1500e. Tuossa runsaat 200 tkm ajettu S, 990e pyynnillä pyöri nettiautossa jonkun ajanhttp://www.nettiauto.com/saab/900/7366537 olisi ollut varmaan ihan eri luokan ostos.
Onko siinä aerossa mitään erityistä, muuta kuin muovinpalat kyljissä. En minä maksaisi loppuun ajetusta, kulahtaneesta yksilöstä 1500e, paremmin löytää hyvän 200 tkm ajetun vaparin i16 on siisti ja jämäkkä, hintaluokka 500e paikkeilla, järkevämpi ostos. Tietysti vielä löytää hyväkuntoisia S, sekin parempi tapaus.
Re: Pelastakaa satkuja!
^ On siinä sitä erityistä, että se on Aero ja sitä myötä harvinainen ja sehän riittää jo monelle. Ei kai tuollaisten hankintaa nyt kukaan yritäkään enää minkäänlaisilla järkisyillä perustella.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Re: Pelastakaa satkuja!
Kyllä ymmärrän hyvin, jos alkuperäinen 99 turbo tai 900 aero niin kannattaa tehdä huonostakin hyvä.
Kyllähän niiden arvo tullee nouseen korkealle. mutta minä en viitsi huonosta ja paljon ajetusta alkaa rakentamaan ja propaamaan. Enemmän kunnioitan jotain alkuperäistä ja hyväkuntoista 900 GLI.
Kyllähän niiden arvo tullee nouseen korkealle. mutta minä en viitsi huonosta ja paljon ajetusta alkaa rakentamaan ja propaamaan. Enemmän kunnioitan jotain alkuperäistä ja hyväkuntoista 900 GLI.
Re: Pelastakaa satkuja!
Aeroa on turha vertailla karvalakkeihin jotka ei muutenkaan kelpaa kellekkään.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Pelastakaa satkuja!
Eipä ne aerotkaan valitettavasti tahdo kelvata kellekään tässä maassa, ellei puoli-ilmaiseksi saa.99 GL kirjoitti:Aeroa on turha vertailla karvalakkeihin jotka ei muutenkaan kelpaa kellekkään.
#961
Re: Pelastakaa satkuja!
Eilen kuusamossa näin kopsakassa kunnossa olevan pystäri satkun,rekkarista päätellen -88 vm,kahtelin ympäriinsä,ei ruostepilkkuakaan.
Re: Pelastakaa satkuja!
Osallistuin talkoisiin ja pelastin -84 aeron romuttamolta.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Pelastakaa satkuja!
Jos todella oli menossa romukoppaan, niin huhhuh... Ex om. Liikaa rahaa...paavo80 kirjoitti:Osallistuin talkoisiin ja pelastin -84 aeron romuttamolta.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: Pelastakaa satkuja!
Edellinen omistaja oli viitisen vuotta entisöinyt koria ja seinä tuli vastaan. Aika taisi loppua ja sen myötä kiinnostus.
Myi onneksi kokonaisena.
Myi onneksi kokonaisena.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Re: Pelastakaa satkuja!
Onneks olkoon hankinnasta ja tervetuloa
harvalukuiseen pystäri aero joukkoon.
harvalukuiseen pystäri aero joukkoon.
Re: Pelastakaa satkuja!
paavo80 kirjoitti:Osallistuin talkoisiin ja pelastin -84 aeron romuttamolta.
kuva.
Re: Pelastakaa satkuja!
Tuossa kuva, Laitoin projektit osioonkin jo vähän alkavasta projektista. Hiljaa hyvää tulee periaatteella ajattelin tämän läpikäydä.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).