Olisko kellään lahden lähistöllä myydä tai lainata jousipuristinta jotta saisin kuupan etuvieterit paikoilleen??
Eipä tunnu lahden seudulla olevan elämää...olisko kellään vinkkiä mistä kannattaisi lähteä etsimään/kyselemään. Olen nyt kokeillut jo kolmea erimallista puristinta..joo, ei onnistu
Parempi tietenkin olisi käyttää pieniä klemmareita useampia kierrosten välillä kuin kahta isoa. Jos pieni napsahtaa poikki, ei koko jousi oikene täyteen pituuteensa.
äölkjhgf kirjoitti:Onpa noita isoilla klemmareillekin "letkukiristin" puristettu kasaan. Vielä vaarallisempaa
Hullu
Tämä tapaus oli sellainen ettei sinne oikein jousen lisäksi muuta sopinut. Eli pakko oli tehdä tuolleesti ellei olisi halunnut purkaa koko alustaa. Ja sittenkin olisi täytynyt jotain keksiä että alustan osat saa paikalleen jouset paikallansa. Kyseessä siis oli peräkärry.
No juu..ei tahdo saada noilla puristimilla riittävästi kasaan että mahtuisvat paikalleen. Eka kokeilu juurikin noilla bilteman värkeillä, ja tottahan toinen koukuista karkas paikaltaan. Sitte vatta kovalla puristinta löysälle ja varoo ettei tuu ohtaan. Pariakin erilaista mallia lainasin korjaamolta ja ei kiristysvara riitä..Yksi ehdotti että prässillä nippuun ja sitoo vahvalla rautalangalla..vois kuulostaa ehkä parhaalta vaihtoehdolta tällä hetkellä. Pahus vaan kun ei ole kotona prässiä, ei viittis hirveen pitkälle ajeluttaa viritettyjä jousia rautalankojen varassa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Ootko ottanut rajoitinkumit ylätukivarsien alta pois ja iskarit tukivarsista irti? Ei onnistunut minullakaan ilman noita toimenpiteitä, vaikka alkuperäinen Tyrkkö Industries puristin käytössä onkin. Jousen alalautanenkin pitänee olla irti. Lokasuojan irrottamalla saa kans lisää tilaa häärätä jousen ympärillä, vaikkei se suoraan ripustuksiin vaikutakaan.