Öljytikun nostin viikonloppuna ja puoli litraa piti öljyä lisätä (autolla nyt takana 79 tkm). Hieman askarrutta, varsinkin moottoriongelma topiccia luettuani...

mikä vika MANN suodattimissa on?Mimmi kirjoitti:Itse käytin viimeksi Tammiston Vianorilla öljyjen ja -suodattimen vaihdossa. Kannattaa kuitenkin käväistä Motonetista hakemassa orkkissuodatin mukaan, koska Vianorista näytti löytyvän hyllystä MANN suodattimia.
Ja 99/90/900 tarkoitetuissa se tuo kivan sinisen värin muuten niin "värittömään" konehuoneeseen.Mimmi kirjoitti:Ei mikään, mutta orkkis maksaa Motonetissä vähemmän kuin MANN Vianorilla.lucaf kirjoitti:mikä vika MANN suodattimissa on?
Halval oot saanu öldet autoosi, mutta se ettei töistä oteta mitään johtunee siintä että monet paikat ainakin täällä meilläpäin hinnoittelee öljyt vaihdettuna eli työstä ei oteta mitää. Edullinen silti.Iskariot kirjoitti:
Halvimmalla saman sai toissakesänä Torniossa hintaan 39e mutta silloin hommaan taisi vaikuttaa se että olin itse töissä ja kauniimpi puolisko käytti autoa öljynvaihdossa, ei ollu vaihdon tehny pojankloppi velottanu mittään työstä
Mites länsiauton pikahuolto? Olarissa on ainakin.Wheelspin kirjoitti:Näiden moottoriongelmien ollessa esillä ajattelin sitten kuitenkin viedä auton öljynvaihtoon ja huohotinjärjestelmän puhdistukseen LänsiAutoon. Soitin ja kysyin ensimmäistä vapaata aikaa öljynvaihtoon. Ilmoittivat, että 2.3.Siinähän enemmän ajeleva heppu ehtii yhden huoltovälin rullata sopivaa aikaa odotellessa. Samanlainen tilanne ollut joskus aiemminkin huoltoaikaa kysellessäni. En tiedä, mutta vähän nopeampaan palveluun tottuneena jää aika paska maku suuhun touhusta.
![]()