


Pitkästä aikaa voisi tänne vähäsen päivitellä.
Koneen säädin korvakuulolla. Strobo-lampun kanssa säädettynä käynti muuttui paljon huonommaksi.
Onkohan mulla siellä väärä hihnapörä? Niissä kuulemma olis eroja?
Kesän aikana käytiin hakemassa tähän siirtolaput, 7 päivää oli maksimi aika jonka sai hakea.
Vajaa 500km sain sillä ajettua. Kulki oikein hyvin. Mitä nyt välillä kaasuvivusto vähän takerteli? Onkohan tää sitte sisään ajettu? Vai pitääkö ajaa vielä enempi? Meinasin vaan jos vaihtaisin koneeseen moottoriöljyt.
Toi lämppärin hana vuoti vettä pihalle, niin tein tollasen tarvikenippuside-patentin, hyvin toimii

Tossa "siirtoajossa" tuli huomattua että tosta orkkis ratista saa mielestäni huonohkon otteen.
Ruoriksi vaihtui tuollainen luisin tarvike. No sitte tuli huomattua jotain välystä ohjauksessa. ainoastaan kun käännän oikealle. Mikäköhän ihme siellä kummittelee? raidetangon sisäpää?
Tässä vaiheessa pitää kiittää kaikkia jotka on ollu tässä henkisesti messissä.
Esim. mestari patisti minut tarkastamaan koneen perusteellisesti. + Paljon nippelitietoa.
Tästä on kiva jatkaa. Ehkä jo ensi kesällä hakemaan kilpiä?
