Toisessa 9-5:ssa oli viime talvena Nokian HKPL 7:t ja toisessa Goodyear Ultragrip Ice Arcticit.juhokare kirjoitti:Pick-upissani on Nokian HKPL8:t. Saapa nähdä ovatko hyvät, mutta kaverini väitti näin. Olen ollut aina Nokian HKPLien kannalla! Talon kaikki autot ovat niillä varusteltu.
Tänä talvena molempiin tulee Goodyearit, ovat kyllä ihan ihan eriluokan renkaat kuin Nokialaiset. Hakkapeliitta 8:sta ei valitettavasti ole kokemuksia, voivat olla hyvät, mutta ei ole tarvetta kokeilla, kun en mitään huonoa noista Goodyeareista keksi..
 En luovu omista hyvistä renkaistani.
 En luovu omista hyvistä renkaistani. , itse en kyllä mitenkään merkkiuskollinen ole renkaiden suhteen, monta merkkiä on tullut viime vuosien aikana testattua, mutta noihin olen ollut niin tyytyväinen, että voi hyvin mielin sijoittaa samanlaisiin. Turhaa lienee paremmuuden vertailu eri renkaiden kesken, niin kauan kun ei kaikkia ole oman auton alla testannut, mutta toisaalta itse testattuja ja kelvoksi todettuja voi varmaan hyvälläomallatunnolla muillekin suositella..
 , itse en kyllä mitenkään merkkiuskollinen ole renkaiden suhteen, monta merkkiä on tullut viime vuosien aikana testattua, mutta noihin olen ollut niin tyytyväinen, että voi hyvin mielin sijoittaa samanlaisiin. Turhaa lienee paremmuuden vertailu eri renkaiden kesken, niin kauan kun ei kaikkia ole oman auton alla testannut, mutta toisaalta itse testattuja ja kelvoksi todettuja voi varmaan hyvälläomallatunnolla muillekin suositella..