Ostin otsikon mukaisen auton, jota on edellisen omistajan toimesta värkätty enempi&vähempi ammattimaisesti, se selvinnee ajan mittaan. Viikonloppuna tulee

Olisko tarjota jonkinlaista survivalsettiä, jos jotain pettää tuolla pimeillä ja kylmillä korpisuorilla? Lähinnä nuo letkut, takaiskut ja mag venttiilit mietityttää. Esim. tuohon läpän eteen tuleva kova muoviletku varmastikkin tulisi olla jotenkin fiksummin asennettuna. Letku on vaan työnnetty kumiputkeen poratun reiän läpi.. http://1drv.ms/1NMV2Se Mahtaako pysyä paikallaan pidemmän päälle koeponnistettuna.
Äkkiseltään tämä http://1drv.ms/1NMVi3N näyttää varsin sekavalta letkusotkulta vianetsinnän kannalta

Pinl nousee noin 1.0 bar 3:lla täyskaasulla, vaikka pyynnöt on JC:n mukaan noin 1.3 luokkaa. Jostain taitaa vuotaa? Kerran on tullut P1300-koodi http://1drv.ms/1jItVKZ 2:lla täyskaasukiihdytyksellä. Toinen sytkäkasetti on kontissa varalla. Viinatulpilla on ajettu "alle 10000km", voisihan ne varalta vaihtaa jo.