 
 http://www.nettiauto.com/saab/9000/7535915
Näimpä meni ilmoituksen tekijällä vähän numerot sekaisin.aero kirjoitti:Niin teki. Ilmoituksen muokkautumisesta päätellen siellä on sittenkin alkuperäinen T5.2, harmi.
 Varmaan ihan mielenkiintoinen muutos olisi ollut näin teknisesti
  Varmaan ihan mielenkiintoinen muutos olisi ollut näin teknisesti  Tiedä sitten mitä hyötyä kyseisestä konvertiosta saisi saavutettua.
  Tiedä sitten mitä hyötyä kyseisestä konvertiosta saisi saavutettua.
Ainakin og900 onnistuu helposti triggerilevyn(custom laserleikattu) kiinnitäminen vauhtipyörän taakse ja anturin asentaminen moottorin päätykoppaan. Saattaisi onnistua pitkälohkoonkin. Näin kaverin avo og:ssaaero kirjoitti:Niin teki. Ilmoituksen muokkautumisesta päätellen siellä on sittenkin alkuperäinen T5.2, harmi.
No vaikkapa väännön rajoitus 1 ja 2 vaihteille =) Ei onnistu Trionic5.2:llaJusaba kirjoitti: Tiedä sitten mitä hyötyä kyseisestä konvertiosta saisi saavutettua.
 Vielä kun olisi 2-ovinen...
  Vielä kun olisi 2-ovinen...


