Brittiläistä kansanhuvia..
Brittiläistä kansanhuvia..
http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
Myös ruotsalaiset ovat jossainmäärin kunnostautuneet taltan ja vasaran kanssa.. katkoen induktiosilmukat bitumikerroksen alta.
Myös ruotsalaiset ovat jossainmäärin kunnostautuneet taltan ja vasaran kanssa.. katkoen induktiosilmukat bitumikerroksen alta.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ompa mielikuvitksetonta sakkia noi britit, kun eivät ole juuri muuta keksinyt kuin polttaa noita tolppia. Kyllä haulikylpy, luotisade tai Valmetilla koko tolppa mukaan on sentään kunnon meininkiä 

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mielestäni kameratolpat pitäisi uudelleensijoittaa kehä 1 ja 3 varsille, on siellä senverran typerää menoa. Tosin Vihdin uutiset kertoi "kameravalvonta ei hillitse hurjastelua", koskien 2 ja 25 teiden risteyksessä olevan kameratolpan kuvamateriaalia. Kahtena eri vuorokautena kuvia kertyi yhteensä yli 400.
96 M75 i12 5-speed 

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kannatetaan, etenkin kun ei enää PKS:n Kehätiet kuulu omaan vakioajoreittiinAnsis kirjoitti:Mielestäni kameratolpat pitäisi uudelleensijoittaa kehä 1 ja 3 varsille, on siellä senverran typerää menoa.

Ja sitten galluppi: Käsi sydämellä, onko kukaan ajanut esim. kehä kolmosella iltahämärissä hyvällä kelillä liikenteen ollessa hiljaista KOSKAAN rajoitusten mukaan niillä 70 alueilla

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kyllä kerran onnistui, Cruisen ansiosta
Mutta kyllä laittaa ihmettelemään, kun siellä tietyöalueilla 60 rajoituksella painetaan yli 80 km/h ja ajoetäisyydet luokkaa 27 metriä.
Ja nais-autoilijat erottuvat joukosta, monella ei ole mitään tilannetajua.
Onneksi on joustavat työajat, ei tarvitse kovimmassa ruuhkassa ajella tientukkona

Mutta kyllä laittaa ihmettelemään, kun siellä tietyöalueilla 60 rajoituksella painetaan yli 80 km/h ja ajoetäisyydet luokkaa 27 metriä.
Ja nais-autoilijat erottuvat joukosta, monella ei ole mitään tilannetajua.
Onneksi on joustavat työajat, ei tarvitse kovimmassa ruuhkassa ajella tientukkona

96 M75 i12 5-speed 

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
yleensä mittarin mukaan 90-100kmh ja tota vauhtia tuntuu kulkevan myös muu liikenne...V.J.S kirjoitti:Kannatetaan, etenkin kun ei enää PKS:n Kehätiet kuulu omaan vakioajoreittiinAnsis kirjoitti:Mielestäni kameratolpat pitäisi uudelleensijoittaa kehä 1 ja 3 varsille, on siellä senverran typerää menoa.![]()
Ja sitten galluppi: Käsi sydämellä, onko kukaan ajanut esim. kehä kolmosella iltahämärissä hyvällä kelillä liikenteen ollessa hiljaista KOSKAAN rajoitusten mukaan niillä 70 alueillaItse kerran oikein tosissani yritin, en onnistunut.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Paitti jos tällainen minunlainen maalaistollo tulee sinne ajelemaan, se on silloin se n.10% päälle rajoituksen kun ei tiedä sakkopaikkoja eikä ole tutut maisemat elikkäs pitää yrittää keretä tulkita kaikki opasteet yms..Rommitommi kirjoitti:yleensä mittarin mukaan 90-100kmh ja tota vauhtia tuntuu kulkevan myös muu liikenne...V.J.S kirjoitti:Kannatetaan, etenkin kun ei enää PKS:n Kehätiet kuulu omaan vakioajoreittiinAnsis kirjoitti:Mielestäni kameratolpat pitäisi uudelleensijoittaa kehä 1 ja 3 varsille, on siellä senverran typerää menoa.![]()
Ja sitten galluppi: Käsi sydämellä, onko kukaan ajanut esim. kehä kolmosella iltahämärissä hyvällä kelillä liikenteen ollessa hiljaista KOSKAAN rajoitusten mukaan niillä 70 alueillaItse kerran oikein tosissani yritin, en onnistunut.

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Haha. Sama juttu itselläni Tampereella. Kaikki tuntuvat haluavan ohi, kun itse ajelee "hissukseen" ja kattelee, että mistä sitä nyt pääs sinne jneMyrkky kirjoitti:Paitti jos tällainen minunlainen maalaistollo tulee sinne ajelemaan, se on silloin se n.10% päälle rajoituksen kun ei tiedä sakkopaikkoja eikä ole tutut maisemat elikkäs pitää yrittää keretä tulkita kaikki opasteet yms..Rommitommi kirjoitti:yleensä mittarin mukaan 90-100kmh ja tota vauhtia tuntuu kulkevan myös muu liikenne...V.J.S kirjoitti: Kannatetaan, etenkin kun ei enää PKS:n Kehätiet kuulu omaan vakioajoreittiin![]()
Ja sitten galluppi: Käsi sydämellä, onko kukaan ajanut esim. kehä kolmosella iltahämärissä hyvällä kelillä liikenteen ollessa hiljaista KOSKAAN rajoitusten mukaan niillä 70 alueillaItse kerran oikein tosissani yritin, en onnistunut.

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Kai noissa Gatso:n kameroissa on joku valmistusvirhe. Kaikki on palaneet... 

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Saattaa tuo brittiläinen kansanhuvi löytää tiensä myös tänne härmälandiaan, jos Sisäministeriön povauksiin on uskominen...
Yle Teksti-TV Sivu 110/1
KOTIMAA YLE24 KESKIVIIKKO
Kameravalvonta lisääntyy teillä
Tieliikenteen kameravalvonta laajenee
lähivuosina jopa nelinkertaiseksi
nykyiseen verrattuna.
Sisäministeriö ja liikenne- ja
viestintäministeriö aikovat lisätä
kameroiden määrän 120:een vuoden 2009
loppuun mennessä. Nykyisin käytössä on
30 automaattista valvontakameraa.
Myös tiellä liikkujat toivovat lisää
liikennevalvontaa. Tuoreen kysely-
tutkimuksen mukaan yli puolet
haastatelluista haluaa lisää nopeus- ja
rattijuopumusvalvontaa.
Automaattisen kameravalvonnan hyväksyi
haastatelluista yli 70 prosenttia.
Herää kysymys, että ketä tuossa on haastateltu? Ajokortittomia kettutyttöjä? En jaksa uskoa, että autolla oikeasti paljon ajavista yli 70% hyväksyy noiden kameroiden radikaalin lisäyksen...
Yle Teksti-TV Sivu 110/1
KOTIMAA YLE24 KESKIVIIKKO
Kameravalvonta lisääntyy teillä
Tieliikenteen kameravalvonta laajenee
lähivuosina jopa nelinkertaiseksi
nykyiseen verrattuna.
Sisäministeriö ja liikenne- ja
viestintäministeriö aikovat lisätä
kameroiden määrän 120:een vuoden 2009
loppuun mennessä. Nykyisin käytössä on
30 automaattista valvontakameraa.
Myös tiellä liikkujat toivovat lisää
liikennevalvontaa. Tuoreen kysely-
tutkimuksen mukaan yli puolet
haastatelluista haluaa lisää nopeus- ja
rattijuopumusvalvontaa.
Automaattisen kameravalvonnan hyväksyi
haastatelluista yli 70 prosenttia.
Herää kysymys, että ketä tuossa on haastateltu? Ajokortittomia kettutyttöjä? En jaksa uskoa, että autolla oikeasti paljon ajavista yli 70% hyväksyy noiden kameroiden radikaalin lisäyksen...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84