Cossussa näyttäs olevan 240mm ja 23hampainen.ppt kirjoitti:6-pykäläisessä oli.En muista oliko escon vai sierran. Asetelma s2 race.Vautipyörä PO metal billet.
http://www.onlinecarparts.co.uk/sachs-z ... 92747.html
Cossussa näyttäs olevan 240mm ja 23hampainen.ppt kirjoitti:6-pykäläisessä oli.En muista oliko escon vai sierran. Asetelma s2 race.Vautipyörä PO metal billet.
Itsellä on nyt melkein vuoden päivät ollut alla tuo 9-5 Aero kyktin ja tyytyväinen on saanut olla.KAPU2 kirjoitti:Noniin koko ketju luettu läpi enkä tiedä minkä kytkimen laittaisi
-orkkis 1.8t kesti 225tkm, joten ei täysin toivoton jos softaisi takaisin vakioksi
-2.0T Aero kytkin jousittamaton joten jotain helinöitä ja kilinöitä ja kolinoita luvassa?
-9-5 Aero kytkin halpa ja kestää vääntöä mutta ottaa alhaalta eli huono tuntuma
-vahvistettu Sachs kallein vaihtoehto mutta kestää hyvin vääntöä, jousitettu vai jousittamaton?
http://www.performance-kupplung.de/shop ... gory/1329/
Oletus on, että autossa on kiinteä vauhtipyörä. Kytkinpaketin lisäksi uusiksi menee työsylinteri, joka on halvin Neolla http://www.performance-kupplung.de/shop ... gory/1329/
Lisäksi ilmeisesti kampiakselin takastefa ja laatikon stefat olisi järkevää vaihtaa samalla?
Laittakaahan fiksummat vastauksia ja kommentteja niin pääsen tilaamaan osia.
Käsittääkseni kaksoismassa näissä on. 6-lovisissa siis.KAPU2 kirjoitti:Noniin koko ketju luettu läpi enkä tiedä minkä kytkimen laittaisi
-orkkis 1.8t kesti 225tkm, joten ei täysin toivoton jos softaisi takaisin vakioksi
-2.0T Aero kytkin jousittamaton joten jotain helinöitä ja kilinöitä ja kolinoita luvassa?
-9-5 Aero kytkin halpa ja kestää vääntöä mutta ottaa alhaalta eli huono tuntuma
-vahvistettu Sachs kallein vaihtoehto mutta kestää hyvin vääntöä, jousitettu vai jousittamaton?
http://www.performance-kupplung.de/shop ... gory/1329/
Oletus on, että autossa on kiinteä vauhtipyörä. Kytkinpaketin lisäksi uusiksi menee työsylinteri, joka on halvin Neolla http://www.performance-kupplung.de/shop ... gory/1329/
Lisäksi ilmeisesti kampiakselin takastefa ja laatikon stefat olisi järkevää vaihtaa samalla?
Laittakaahan fiksummat vastauksia ja kommentteja niin pääsen tilaamaan osia.
Omasta fiksuudesta ei ole mitään käsitystä, mutta aiemminkin olen tässä ketjussa kehunut tuota vahvistettua Sachs:n Aero-pakettia. Vaihdoin kytkimen yhteydessä myös kaksoismassavauhtipyörään - paketti on tuntumaltaan vähintään yhtä hyvä kuin vakio, ei helise, ei kilise, irroittaa "normaalissa" kohdassa + toistaiseksi kestänyt "stage-mikälie"-viritystason väännöt. Hankintahinnaltaan toki kallein, joten myytävään autoon ei varmaankaan paras ratkaisu.KAPU2 kirjoitti:Laittakaahan fiksummat vastauksia ja kommentteja niin pääsen tilaamaan osia.
Vauhtipyörä on tosiaan tarkoitus pitää kiinteänä. Muuten tuo kytkin on ihan houkutteleva ja vain reilun 100€ kalliimpi, mutta nuo kilinät ja kolinat ihmetyttää.TommyW kirjoitti:Omasta fiksuudesta ei ole mitään käsitystä, mutta aiemminkin olen tässä ketjussa kehunut tuota vahvistettua Sachs:n Aero-pakettia. Vaihdoin kytkimen yhteydessä myös kaksoismassavauhtipyörään - paketti on tuntumaltaan vähintään yhtä hyvä kuin vakio, ei helise, ei kilise, irroittaa "normaalissa" kohdassa + toistaiseksi kestänyt "stage-mikälie"-viritystason väännöt. Hankintahinnaltaan toki kallein, joten myytävään autoon ei varmaankaan paras ratkaisu.KAPU2 kirjoitti:Laittakaahan fiksummat vastauksia ja kommentteja niin pääsen tilaamaan osia.
Periaatteessa saa, mutta kun tilaus ei tosiaan onnistu nettisivun kautta ja sähköposteihin ei vastata niin vaikeaa on Ja tulipalokiire on tietenkin.TommyW kirjoitti:Tässä kohtaa "uskalsin" itse luottaa vain "SAAB-merkkiseen", mikä valmistaja sen takaa sitten ikinä löytyykään... ...jos ei ole tulipalo-kiire, saa sellaisen kohtuuhintaan ainakin Briteistä