Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
kivasti on kyl banaanilla.
jokuhan sitä on vituttanu ihan lähtökohtasesti kun oli jo aiemmin ongelmaa...toivottavasti löytyy syy.
jokuhan sitä on vituttanu ihan lähtökohtasesti kun oli jo aiemmin ongelmaa...toivottavasti löytyy syy.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Kumpi on parempi aihio 2.0 vai 2.3 ?
2.3 olisi enemmän iskutilavuutta, mutta onko siinä pidemmän iskunpituuden takia sitten noita kampiakselin värähtely ongelmia?
Onko turbossa ja vaparissa samat kiertokanget ja kampura?
2.3 olisi enemmän iskutilavuutta, mutta onko siinä pidemmän iskunpituuden takia sitten noita kampiakselin värähtely ongelmia?
Onko turbossa ja vaparissa samat kiertokanget ja kampura?
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Kumpihan nyt ois parempi aihio, b204 vai b234?
Ja onko b234 turbossa ja vaparissa sama kampura?
Ja onko b234 turbossa ja vaparissa sama kampura?
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
2.3 koneissa on sama kampura, riippumatta onko ahdinta vai ei.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
https://www.facebook.com/SaabelGarage/p ... =3&theater
B234 koneeseen 10:1 rutut ja B235 koneeseen T5 pahvilla ~9.6:1 rutut.
B234 koneeseen 10:1 rutut ja B235 koneeseen T5 pahvilla ~9.6:1 rutut.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Kaikki kuvassa näkyvä tuli paketissa mukana (männät, männänrenkaat, tapit ja sokat)?
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Näyttäs että paskimpaan vakio-osaan ois saatavilla ehkä parempi korvike:
http://www.alibaba.com/product-detail/C ... 55005.html
Saattas tollasella jengata ilosesti ylemmäks ja tehonpaskooki vois irrota saabinki motista se nelinumeroinen luku.
http://www.alibaba.com/product-detail/C ... 55005.html
Saattas tollasella jengata ilosesti ylemmäks ja tehonpaskooki vois irrota saabinki motista se nelinumeroinen luku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Onko joku ihan mielenkiinnosta kysynyt hintaa tuollaiselle osalle..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
varsinkin jos ilmoituksessa mainittaisiin mihin saabin moottoriin tuo on...ei ole sama kampura kaikissa saabin moottoreissa. Tämä selvää kaikille muille ilmeisesti paitsi tuotteen myyjälle.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Samalle alibaba-sivustolle päädyin jokunen kuukausi sitten googletellessa. Oma veikkaus on, etteivät ole ikinä Saabin kampuraa nähneetkään. Mainosmielessä on tuollainen laitettu ja toki tilaamalla varmasti on mahdollista saada. Yritin etsiä yleisemmistä moottoreista käyttäjäkokemuksia noista kampuroista mutta en ikinä löytänyt.
Ongelma varmaan sama, mitä kaikissa noissa halpis kiina osissa. Jostakin saattaa saada hyvin huokealla laadukasta tavaraa mutta paljon mahtuu huonoakin mukaan ja laatu vaihtelee. Joku tuollainen olisi kuitenkin ainoa vaihtoehto tavalliselle rakentelijalle saada toimivampi kampura, koska laatuvalmistajien tekeleet kohonnevat hinnaltaan helposti useampaan tuhanteen euroon. On varmasti mahdollista, että laatumerkin nimelläkin myytävää tavaraa tehdään oikeasti Kiinassa. Veivien kohdalla törmäsin surffaillessa joskus vastaavaan.
Ongelma varmaan sama, mitä kaikissa noissa halpis kiina osissa. Jostakin saattaa saada hyvin huokealla laadukasta tavaraa mutta paljon mahtuu huonoakin mukaan ja laatu vaihtelee. Joku tuollainen olisi kuitenkin ainoa vaihtoehto tavalliselle rakentelijalle saada toimivampi kampura, koska laatuvalmistajien tekeleet kohonnevat hinnaltaan helposti useampaan tuhanteen euroon. On varmasti mahdollista, että laatumerkin nimelläkin myytävää tavaraa tehdään oikeasti Kiinassa. Veivien kohdalla törmäsin surffaillessa joskus vastaavaan.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Arvailuja että tuo kiinalaisten kampura on perää siittä ruotsalaisten 1000hp prokkiksesta. Joo ja kyllä jos alkaa eu/usa valmistajilta kyseleen niin hinta lienee siellä 3..5ke välissä. Harmi että V**ssa se kampura kestää vakiona sinne nelinumeroisten puolelle...CC Aero kirjoitti:Samalle alibaba-sivustolle päädyin jokunen kuukausi sitten googletellessa. Oma veikkaus on, etteivät ole ikinä Saabin kampuraa nähneetkään. Mainosmielessä on tuollainen laitettu ja toki tilaamalla varmasti on mahdollista saada. Yritin etsiä yleisemmistä moottoreista käyttäjäkokemuksia noista kampuroista mutta en ikinä löytänyt.
Ongelma varmaan sama, mitä kaikissa noissa halpis kiina osissa. Jostakin saattaa saada hyvin huokealla laadukasta tavaraa mutta paljon mahtuu huonoakin mukaan ja laatu vaihtelee. Joku tuollainen olisi kuitenkin ainoa vaihtoehto tavalliselle rakentelijalle saada toimivampi kampura, koska laatuvalmistajien tekeleet kohonnevat hinnaltaan helposti useampaan tuhanteen euroon. On varmasti mahdollista, että laatumerkin nimelläkin myytävää tavaraa tehdään oikeasti Kiinassa. Veivien kohdalla törmäsin surffaillessa joskus vastaavaan.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
http://www.zrp-rods.com
Varmaan järkevintä olisi ostaa jonkun tuon kaltaisen firman kautta kiinakampura, jos rohkeutta riittäisi. Noille Saabin kiinaveiveille ja kampuroille löytyisi pieni markkinarako. Tosin kiinaveivejä on tainnut jo useamman vuoden saada exd:n ja spm:n kautta Ruotsista..
Varmaan järkevintä olisi ostaa jonkun tuon kaltaisen firman kautta kiinakampura, jos rohkeutta riittäisi. Noille Saabin kiinaveiveille ja kampuroille löytyisi pieni markkinarako. Tosin kiinaveivejä on tainnut jo useamman vuoden saada exd:n ja spm:n kautta Ruotsista..