Nyt on hyvä mieli saabbi katsastettuna. Päästöt olivat kuulemma erittäin hyvät.
Tuossa aikaisemminhan kyselin että mikä voisi vaivata kun käy niin huonosti ja hc arvot olivat korkeat. Vika ei ollutkaan ilmamassa mittarissa onneksi. Vaan sytytys oli väärin ajoitettu kansi rempan jäljiltä
No nyt kelpaa taas vuosi ajella. Tuntuu muuten juhlalta ajaa taas saabilla kun jouduin olemaan viikon transhiitin armoilla....
Juurikin näin, on tullut säädettyä ruiskut ja turbot, seokset sekä sytkät korvakuulolta jo reippaasti yli 10 vuotta... ja korkeintaan koeajon jäljiltä hieman petrattua säätöjä. Yhtään hylsyä ei ole päästöistä tullut sitten corolla-aikojen.
No okei.. myönnetään, kaverin K-jetillä oleva bemu(se sama paska, jota eräänä vuonna katsastusinssikin työnsi käyntiin.. ) oli ihan rajoilla.. katsastusmies kysyi, että haluanko muodon vuoksi pyörittää ruuvia kymmenesosakierroksen, vai luistaako hän velvotteistaan senverta..
Pyöritin seosruuvia..