No nyt on pari viikkoa menty Aerolla, ihan mukava pelihän toi kieltämättä on.
Mutta onhan tässäkin pientä laittoa, kuten nyt viisvuotiaaseen/125tkm ajettuun jo kuuluu:
1. Eli tulee toi "öljynpaine alhainen. Sammuta moottori" kun käynnistää yön jälkeen ja kun asteet on +3 tai kylmempää. Tässä se siis pysyy joitain sekuntteja päällä, ja ehtii aivan selvästi lukea tekstin ja odotella, aiemmissa TTID:ssä ja TID:ssä vain vilahti hyvin nopeasti. Lähtisikö öljypumpun o-rengasta vaihtelemaan vai mitäköhän keksisi?
2. 2000rpm kohdilla jossain resonoi, mielestäni vähän metallinen ääni kyseessä. Kuuluu kaikilla vaihteilla samalla kierrosluvulla.. Konepelti auki ei kyllä mielestäni kuulu moottoritilasta, tai sekoittuu sitten muihin ääniin, mutta kabiiniin kuulee selvästi. Lämpöpellit kokeilin moottorin etuosasta, ja tiukalla oli, josko sitten ois vaikkapa pakoputki huonosti kiinni jostain kohtaa. Jos jollain ollut vastavaaa, niin mielellään kuulisi ja villitkin ideat tervetulleita
3. Todella korkeataajuuksinen siritys/vinkina kuuluu jostain vasempaan korvaan kuskin paikalla istuessa, puhallin se ei ole. Ei mitään hajua mistä tämä tulee, mutta katoaa muiden äänien sekaan 20kmh nopeammissa vauhdeissa, sitten kun taas jumahtaa kehän aamuruuhkaan, niin ääni palailee.
4. Kulutus vähän ihmetyttää, tällä en alle 7.5l/100km tunnu pääsevän, kun taas edellisellä meni vähän reilu kuusi litraa hyvin tasaisesti vaikka miten ajoi..no ehkä se on noi lyhyemmät välit ja 200kg suurempi omapaino. En tosin vieläkään ymmärrä miksi tämä painaa 200kg enemmän
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)