9-3 Aero SS 2004
Re: 9-3 Aero SS 2004
Ai että on komee väri.
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: 9-3 Aero SS 2004
Jos tämä auto ei tule S&T päiville niin mä meen lakkoon
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Re: 9-3 Aero SS 2004
pistäs lisää noita kuvia..tänään hannu noita näytti mulle.. ja hitto kun hävitit noi vanhat vantee..
mitkäs vanteet noi on nyt alla.??
mitkäs vanteet noi on nyt alla.??
Re: 9-3 Aero SS 2004
Noniin, tämä projekti sulkeutuu. Auto siis valmis niin nyt sen voi hyvill mielin myydä uuteen kotiin
http://m.nettiauto.com/saab/9-3/7612549
http://m.nettiauto.com/saab/9-3/7612549
Re: 9-3 Aero SS 2004
Noniin, sehän meni äkkiä. Alta vuorokausi!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: 9-3 Aero SS 2004
Taisin Manskulla nähdä yks päivä auton. Tais olla eilen.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Re: 9-3 Aero SS 2004
Niin joo tää autohan tuli haettua itselle tuolloin marraskuun vaihteessa eli jatkanee elämää mun käsissä.
Sisäilmanpuhallin tuli vaihdettua melkeen heti uuteen. Jakopää/tasapainoakseliremppa on ens viikolla T.Holmbergilla Vantaalla. Alipainepumppu vuotaa, joten siihen pitänee tiiviste hommata. Sisustan narinoita eritoten ovenkahvoista poistettu.
20;mppiset vanteet oli ja on hienot, sopii tähän autoon värityksen kans, mutta itselle epäkäytännölliset ja päällä olleet kumit uraherkät, joten ens kesäksi tulee 18-tuumaiset BBS CH:t. Niiden väri on tällä hetkellä kulta.
Sisäilmanpuhallin tuli vaihdettua melkeen heti uuteen. Jakopää/tasapainoakseliremppa on ens viikolla T.Holmbergilla Vantaalla. Alipainepumppu vuotaa, joten siihen pitänee tiiviste hommata. Sisustan narinoita eritoten ovenkahvoista poistettu.
20;mppiset vanteet oli ja on hienot, sopii tähän autoon värityksen kans, mutta itselle epäkäytännölliset ja päällä olleet kumit uraherkät, joten ens kesäksi tulee 18-tuumaiset BBS CH:t. Niiden väri on tällä hetkellä kulta.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 Aero SS 2004
Jakopää+tasapainoketjuhuolto tehty ja taas moottori käy niinku pitää. Seuraavaksi huoltolistalla nouseekin alipainepumpun tiiviste ja ohjaustehostimen akselin stefa.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 Aero SS 2004
Tyhjäkäynti kylmänä ja kostealla ilmalla seilaa, niinku kävis kolmella eli tulppa ja puolaremppa varmaan edessä. Lämpimällä koneella sitte taas automaatilla ku ajelee ja pysähtyy esim. valoihin niin saattaa ennen pysähdystä nostaa hivenen kierroksia.
Äänentoistojärjestelmän bassotoisto katoaa kun käynnistää auton ja palaa kun sammuttaa auton.
Äänentoistojärjestelmän bassotoisto katoaa kun käynnistää auton ja palaa kun sammuttaa auton.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 Aero SS 2004
Omassa Aerossani oli myös satunnaista kierrosten seilaamista. Homma asettui, kun putsasin kaasupolkimen asentoanturin liukupinnat.
Re: 9-3 Aero SS 2004
- Ei kai se auta ku viedä 9-3 Vantaalle jakopään tarkastukseen kun sen kerran ovat vaihtaneetkin. Jotain suhinoita kuuluu sieltä täältä niinku olis alipainevuoto, mutta ei kyllä pysty löytämään vaikka miten tarkastaa letkuja. Edelleen rynkyttää silloin tällöin tyhjäkäynnillä, kierrokset laskee liian alas ja alkaa rynkytys. Samalla tuli vaihdettua alipainepumpun tiiviste ja ohjaustehostimen pumpun stefa. Tehostimen täytön jälkeen kun käyttelin konetta niin jostain valui lattialle öljyä koneen takaa. En tiedä ehtikö se valua sieltä alipainepumpun kolosta vai mistä, mutta sen mitä kattelin niin ei pitäis kyllä enää pumpun tiiviste vuotaa. No ei muutaku vielä huomenna auton alle ja putsailemaan ennen ku vie huoltoon niin saavat tutkia sen vuodon lähteenki.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 Aero SS 2004
Kaasupolkimen asentoanturi, missäs se on? Vai tarkotatko kaasuläpän asentoanturia?karg kirjoitti:Omassa Aerossani oli myös satunnaista kierrosten seilaamista. Homma asettui, kun putsasin kaasupolkimen asentoanturin liukupinnat.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 Aero SS 2004
Kyllä kaasupolkimellakin potikka on. Vaijerista on luovuttu. :)
http://www.autopartsapi.com/eEuroparts. ... 6a76c9.jpg
-Sami
http://www.autopartsapi.com/eEuroparts. ... 6a76c9.jpg
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: 9-3 Aero SS 2004
Kuskin jalkatilassa kun seurailee kaasupoljinta ylös päin, niin näkyy semmonen musta boksi, missä se kaasupolkimen varsi on yhtyedessä. Boksin kun saa irti autosta, niin se on helppo avata ja sisällä on muistaakseni 4 liukupintaa, mitkä putsaamalla kierrosten humppaaminen katoaa, jos vika on ko. boksissa.jjasco kirjoitti:Kaasupolkimen asentoanturi, missäs se on? Vai tarkotatko kaasuläpän asentoanturia?karg kirjoitti:Omassa Aerossani oli myös satunnaista kierrosten seilaamista. Homma asettui, kun putsasin kaasupolkimen asentoanturin liukupinnat.
Re: 9-3 Aero SS 2004
Käytin kaasupolkimen irti ja auki, mutta putsauksella ei ollut vaikutusta. Imusarjan ja alipainepumpun takaiskuventtiilikin toimii. Alipainepumpun käytin myös auki ja liimasin kannen hylomarilla. Katsotaan kuin kauan kestää liimaus.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne