En tiedä kenellä tämä vittuilu oli tarkoitettu, mutta kyllähän se 2" alkaa ahdistaa jo tuossa 260 hepan tietämilläpetrisa kirjoitti:Niin ne teinitkin laittaa sinkkiämpäreitä ulostuloiksi mehupilleihin. On se komian näköistä ja kulkeekin se selvästi kovempaa![]()
![]()
![]()

Makuasioita-JP- kirjoitti:Mun mielestä kuitenkin kaikkein maukkaimman näköiset tupla-ulostulot :
Orkkis on orkkis... Makuasioita kuten sanoit.lentäväsaabisti kirjoitti:Makuasioita-JP- kirjoitti:Mun mielestä kuitenkin kaikkein maukkaimman näköiset tupla-ulostulot :Itselle tuosta taas tulee mieleen Opel, ja jos joskus TurboX:n ostan niin vaihdan siihen Hirschin puskurin
![]()
- Itse pidän pyöreistä ulos tuloista myös enemmän, tavoite --> http://saabworld.net/attachment.php?att ... 1314628762-JP- kirjoitti:Orkkis on orkkis... Makuasioita kuten sanoit.lentäväsaabisti kirjoitti:Makuasioita-JP- kirjoitti:Mun mielestä kuitenkin kaikkein maukkaimman näköiset tupla-ulostulot :Itselle tuosta taas tulee mieleen Opel, ja jos joskus TurboX:n ostan niin vaihdan siihen Hirschin puskurin
![]()
![]()
Itse en Turbo-X:ään tekis yhtään mitään muuta muutoksia kuin alustaan.
Hitsailetko mullekin yhden putkiston?lentäväsaabisti kirjoitti:Jos tuon Hirschin meinaa laittaa niin kannattaa sitten putkistokin hommata niiltä, tai hommata putkisto missä on isommat ulostulot kuin vakio Aeron putkistossa. Ainakin omaan silmään näyttää vähän erikoiselle kun aukot on isot mutta putkenpäät pienet.
Kiitoksia tuosta kopio-linkistä, täytynee pistää tilaukseen niin pääsee hitsailemaan rosteria kasaan.

On kyllä kummallisen näköinen tuo sun kolkki, uudempi keula ja vanhemman takavalot.Jontse kirjoitti: Tuli kanssa hommattua tuo hirsch kopio diffuusori ja 08 mallin takapuskuri ja nuo olis tarkoitus autoon istuttaa ensi keväänä/kesällä. En ole vielä löytänyt omaan silmään käypää tuplaputkistoa mistään, jää melkein aina liian pieneksi ulostulot.