kannentivarin vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jap1
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 15:56
Paikkakunta: Nastola

kannentivarin vaihto

Viesti Kirjoittaja jap1 »

-85 turbo tonnariin vaihettiin kansitivari ja kaikki muut yläkerran tivarit "nyrkkipajalla" ja ny p...le öljyvalo palaa jatkuvasti ja kuuluu sen saat....moinen rallatus.oisko oilipumppa sökö vai unohtiko tämä niin mainio korjaajani jotain oleellista.kone on 2 litr.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Onhan siellä koneessa öljyä..????
Tai sitten siellä paineenrajoitus venttiilin istukan välissä voi olla roskia,
niitä tuppaa lähtemään liikkeelle kun kone on osittain purettuna.

Voipi se myös roska pyörähtää öljypumpun läpi ja tekee siellä omia
tuhojaan.

Se rallatus tulee siitä jos nokkaketju ei saa voitelua, eli öljypumppu ei
nosta painetta..( tämähän me jo tiedettiinkin )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
jap1
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 15:56
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja jap1 »

jup.on kyllä öljyt sisässä.kiitos vinkistä,tarkistan roskapuolen.onko tietoa paljonko maksaa uusi pumppa??
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Motonetistä kopioitua "Öljypumpun rattaat VAIN JOS sisäkehällä KOLME sakaraa. . . 25-1691 41.04"
Kannattaisi kyllä pitää paineet kunnossa eli tuo 40€ sijoitus vaikka 200tkm välein ei olisi paha noin niinkuin muuta konetta ajatellen.
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Useasti tuossa hommassa joutuu öljyn sekaan tivisteen,silikonin,karstan ,yms..palasia jotka jostain kumman syystä jää öljypumpun paineventtiilin väliin!!joten puhista se!
Vastaa Viestiin