Keskuslukituksen ohjelmoitavuus tech2:lla

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Keskuslukituksen ohjelmoitavuus tech2:lla

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Saappaan keskuslukitus viheltaa ikavasti aina lukkoja avattaessa ja suljettaessa. Aivan kuin se kutsuisi koiraa, jota meilla ei ole :oops:

Lisaksi se toimii amerikan malliin, eli avaa ensimmaisella painalluksella ainoastaan kuskin oven ja vaatii toisen painalluksen muiden ovien avaamiseksi.

Saako toiminnan koodattua siten, etta viheltely loppuu (suuntamerkkien vilkautus riittaa mainiosti kertomaan, etta lukot heilahtivat) ja etta kaikki ovet aukeavat yhdella painalluksella?

Enta takaluukku? Saako sita toimimaan siten, ettei kuskin oven tai kaukosaatimen nappia tarvitsisi raplata, jos ovet eivat ole lukossa? Eli siis siten, etta sen voisi avata suoraan takaluukusta?
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskuslukituksen ohjelmoitavuus tech2:lla

Viesti Kirjoittaja Kaide »

karvalakki kirjoitti:Saappaan keskuslukitus viheltaa ikavasti aina lukkoja avattaessa ja suljettaessa. Aivan kuin se kutsuisi koiraa, jota meilla ei ole :oops:

Lisaksi se toimii amerikan malliin, eli avaa ensimmaisella painalluksella ainoastaan kuskin oven ja vaatii toisen painalluksen muiden ovien avaamiseksi.

Saako toiminnan koodattua siten, etta viheltely loppuu (suuntamerkkien vilkautus riittaa mainiosti kertomaan, etta lukot heilahtivat) ja etta kaikki ovet aukeavat yhdella painalluksella?

Enta takaluukku? Saako sita toimimaan siten, ettei kuskin oven tai kaukosaatimen nappia tarvitsisi raplata, jos ovet eivat ole lukossa? Eli siis siten, etta sen voisi avata suoraan takaluukusta?

Omaani tehtiin seuraavat modit:

- Äänimerkki pois
- Kaikki luukut kerralla auki, myös takaluukku
- Takakontti ei mene lukkoon kun lähdetään ajamaan. Eli on avattavissa ilman että sitä erikseen painelee mistään auki jos muut ovet ovat auki.


Ilmeisesti ovat siis muuteltavissa :P
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Nyt se ihan oudon tempun teki: avaimen napit äityi toimimattomiksi! Auto tosin käynnistyy eli ei se avain ihan pimeä voi olla. Pariston vaihdoin toisesta avaimesta ristiin, mutta ei toivottua vaikutusta. Avaimen napit pimeni siis ihan itsekseen 8O .
Onkos kokemusta, voiko tuo radiolähete jotenkin nollautua vai menikö pimeäksi ikuisiksi ajoiksi? Olisiko TECHillä mahdollista selvittää tuota?
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Tuli tuotakin jo kokeiltua ja "ehjä" avain kyllä saa SIDin sanomaan, että kaksi avainta löytyy. Rikkinäisellä avaimella ei tuota ilmoitusta saa näytölle.
Taitaa siis vika olla avaimessa.
No, onneksi toinen avain on ollutkin pelkkä vara-avain.
Tomi Liljemark
"Turbo"
Viestit: 203
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 19:55
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomi Liljemark »

9-3:ssa tahdistus tehdään painamalla auki- tai kiinni-näppäintä (en muista oliko väliä) neljä kertaa peräkkäin.
Saab 9-5 2.0 Aero BP XWD -11
#2055
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Jaaha... ihan uutta. Pitää vissiin lähteä kokeilemaan.

EDIT: ei auttanut vaikka miten nappeja paineli, sökö on.
Viimeksi muokannut tevisu, Ke Helmi 09, 2005 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Saiskohan ton tontun vm97 kaken amerikan malliseksi.
Ekalla kuskinovi ja tokalla muut ovet auki.
Ja luukku kuten ennen omasta napista.
Itänaapurin kuvat kyllä näyttää kaikkien ovien olevan yhtäpuuta.
Vastaa Viestiin