2.3T dumppi
Re: 2.3T dumppi
Mikäs sen vapaavirtaussuodattimen käytön estää?
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: 2.3T dumppi
Eihän sitä mikään estä..se on vaan niin et T7 koneet on immulla ja se ei oikein tykkää siitä ylimääräisestä kakasta jota vaparin läpi imetään immulle. T5 koneissa mitataan imusarjan painetta map anturilla ja niissä ei ole ilmamäärämittaria= voi käyttää vaparia..(ei mitään hyötyä.)
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: 2.3T dumppi
Eli kunnon vapari ja muistaa sen puhistaa ajoittain ja mömmöt suihkuttaa pintaan nii ei vissiin pitäs ongelmaa tulla ja pitäs suhkaa sen jälkeen.
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
-
- "Kaasari"
- Viestit: 38
- Liittynyt: To Loka 22, 2015 20:07
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 2.3T dumppi
Voishan sitä vaparia kokeilla, mutta taitaa kuitenkin jäädä "äänimaailman" parantaminen pakoputkiston suurentamiseen joskus....
Todennäköisesti seuraavaksi syöttöpuolelle jotain uutta kivaa...
Todennäköisesti seuraavaksi syöttöpuolelle jotain uutta kivaa...
"We all know that small cars are good for us. But so is cod liver oil. And jogging." -Jeremy Clarkson
og 9-5 2.3T vm.00 'Ekoauto' 400nm, 250hv
og 9-5 2.3T vm.00 'Ekoauto' 400nm, 250hv
Re: 2.3T dumppi
ja ne "mömmöt"(öljyt) menee IMMuun,järkevääkö?turskale kirjoitti:Eli kunnon vapari ja muistaa sen puhistaa ajoittain ja mömmöt suihkuttaa pintaan nii ei vissiin pitäs ongelmaa tulla ja pitäs suhkaa sen jälkeen.
#2285
Re: 2.3T dumppi
Kuten muissakin "vapari keskusteluissa" niin pitää tässäkin mainita,
että tehoa ei saa vaparilla lisää, kun tuo vakiosuodatus riittää yli 500hv , vai kuinka se oli...
että tehoa ei saa vaparilla lisää, kun tuo vakiosuodatus riittää yli 500hv , vai kuinka se oli...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: 2.3T dumppi
Järkevästä en tiiä mutta sitä vartenhan on ihan oma öljysä mikä annetaan "pesun" jälkeen kuivua ja se muodostaa pinnan että pöly ym. jää siihen paremmin. Eli ei se ainakaa PITÄS mennä immuun.
9-5 2.0t biopower -99
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Lada 1200L -79, Chevrolet Blazer s10 4x4 -92, Chevrolet Astro AWD -92
Ex. 2x 9000, -90 900s -98
Re: 2.3T dumppi
En malta olla, ihmeellistä on keski-ikäiselle tämä nykyaika ja sen painotukset.
Itse kun oli nuori niin ihan oikeita tehoja autoon oikealla virillä haettiin kun vain niillä oli merkitystä kadulla eikä millään pelkillä äänillä.
Noiden dumppi/vaparikamojen hankinnan ja hoitopaketin ja imm putsauskulujen tai kun hajoaa uusintakulujen hintaan sais jo hyödyllisempää palikkaa kuten joko softauksen, suuttimet, pa-pumpun jne.
No tietenkin kun autonvalmistajatkin näin lisä-ääniä jo tekevät niin kopsata vois sen tavan mikäli äänet niin tärkeät.
Laittaa nuo dumppi/vaparirahat vaikka kunnon poppisoittimen vahvistimeen ja äänittää netistä v8/ v12 formuloista, vanhan ajan evoralli autoista, kiihdytysrekan, kilpaveneen tai hornetin ääniä. Kuuntelee niitä jos pelkkiä äänisaundeja haluaa, ikkunat auki jos äänet tarkoitettu myös kaduntallaajille.
Oma entinen steg5 (ng900) aikoinaan penkissä orkkisuodattimella sai muuten jopa hiukan paremmat teho/vääntö tulokset kuin lainaan penkkiä saaduilla hiukan käytetyillä kartio ja paneelivaparilla.
Itse kun oli nuori niin ihan oikeita tehoja autoon oikealla virillä haettiin kun vain niillä oli merkitystä kadulla eikä millään pelkillä äänillä.
Noiden dumppi/vaparikamojen hankinnan ja hoitopaketin ja imm putsauskulujen tai kun hajoaa uusintakulujen hintaan sais jo hyödyllisempää palikkaa kuten joko softauksen, suuttimet, pa-pumpun jne.
No tietenkin kun autonvalmistajatkin näin lisä-ääniä jo tekevät niin kopsata vois sen tavan mikäli äänet niin tärkeät.
Laittaa nuo dumppi/vaparirahat vaikka kunnon poppisoittimen vahvistimeen ja äänittää netistä v8/ v12 formuloista, vanhan ajan evoralli autoista, kiihdytysrekan, kilpaveneen tai hornetin ääniä. Kuuntelee niitä jos pelkkiä äänisaundeja haluaa, ikkunat auki jos äänet tarkoitettu myös kaduntallaajille.
Oma entinen steg5 (ng900) aikoinaan penkissä orkkisuodattimella sai muuten jopa hiukan paremmat teho/vääntö tulokset kuin lainaan penkkiä saaduilla hiukan käytetyillä kartio ja paneelivaparilla.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01