esittäytyy ja kysyy iskareista satkuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

900i kirjoitti:Täälläpäin katsasatuksessa epäilivät koko laitetta . Siis katsastusasemalla katsastaja.
Juu tästä tulikin mieleeni testin "luotettavuus".

-ajoin testiin yli -10C pakkasessa. Ajomatka asemalle noin 1 km. Näinköhän iskarit on lämmenneet tarpeeksi? Kyllähän kaasuiskareissakin on öljyä sisällä joka tietty jähmettyy pakkasessa.
-vanhojen kulahtaneiden jousien vaikutus?
-rengaspaineet (tähänkin vaikuttaa pakkanen)
-kuinka usein täristin kalibroidaan?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Meikäläinen kun kyseli katsastusmieheltä ko laitteen tulosten merkitystä, hän kertoi, että lukemat ovat vain suuntaa antavia. No, kyllä se katsastusmies tulkitsi laitteen antamat lukemat siltikin ihan oikeiksi. Mainitsi taka-iskareiden heikentyneestä tehosta. Tuon olin itsekin havainnut, jos takapenkillä istuu porukkaa, tai kontissa on painavaa tavaraa...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Kylläpä lähtee niin etuiskarin ylä- kuin alapääkin helposti ja kivuttomasti irti. Meinaan pulttipyssyllä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Vastaa Viestiin