![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sent from my H60-L04 using Tapatalk 4
Siisti olisi tuollainen, mutta onneksi Suomen Valtio pitää huolen siitä että 363g päästöillä tullia hymyilyttää maahantuodessa ja vuotuinen verokin on jotain tähtitieteellistä luokkaa.viggen kirjoitti:http://www.blocket.se/dalarna/Saab_9_7x ... ?ca=16&w=3
Eihän ajoneuvovero ole kuin 585e, eli pari satkua enemmän kuin vaikkapa normaalilla 9-5 bensalla tänä vuonna ja halvempi kuin esimerkiksi dieselin vuotuiset verot.3J kirjoitti:Siisti olisi tuollainen, mutta onneksi Suomen Valtio pitää huolen siitä että 363g päästöillä tullia hymyilyttää maahantuodessa ja vuotuinen verokin on jotain tähtitieteellistä luokkaa.viggen kirjoitti:http://www.blocket.se/dalarna/Saab_9_7x ... ?ca=16&w=3
Tähän vielä sellainen päivitys, että auto tuli haettua viime viikolla, ja sovitut viat oli korjattuna, mutta nostettiin auto vielä ylös koeajolla, niin öljyä se vähän tiputteli. Mentiin takaisin liikkeeseen ja olin jo valmiina tappelemaan asiasta, kun ajattelin ettei liikettä kiinnosta lähteä korjailemaan tuon hintaista autoa..Rommitommi kirjoitti:Noniin, tästä tuli sitten sovittua kaupat. Katsotaan miten pärjäilee pari vuotta paikallaan seisonut Saapas.Rommitommi kirjoitti:Mysiini kirjoitti:Saman firman Saabeista tämä taitaa kyllä tehdä pohjat, ollut myynnissä elokuusta 2013 ja sitä ennen oli jonkin aikaa muistaakseni Tikkurilan Metroautossa. Koko aikana hinta on joustanut vain pari tonnia.
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5859944
Heh, tänään tuli tätä autoa käytyä kattelemassa, on näköjään sitten ollut liikkeellä jo 2,5-vuotta.![]()
Onko tuossa sitten (ollut) hinta niin kova vai mistä johtuu ettei ole mennyt kaupaksi?
Meillä on hetkellä kaksi diesel sedania talossa ja toisesta (mondeo 1.8 TDCI man 2008 176tkm) pitäisi päästä eroon, ja saada tilalle bensa+farkku.
Joten kävin tänään koeajolla tuolla Saabilla, kuskin penkin korkeussäätö ei toimi ja ilmoittelee välillä "steering lock malfunction". Sanoin myyjälle vioista, ja sanoivat, että tottakai tollaset hoidetaan kuntoon heidän piikkiin.
Kone kävi nätisti ja tasaisesti ihan kylmäkäynnistyksestä asti, sisusta on todella siisti, kahdet erittäin hyvät renkaat aluilla, vaihteet menee hyvin paikoilleen, pellit on muuten siistit, mutta matkustajan puolen etuoven takaosassa pientä maalien halkeilua, muuten ei mitään suurempaa silmään osunut.
Korjaavat auton kuntoon, jos ehtii ensi viikoksi valmiiksi, saa lähteä NG:n mukaan Viroon, jossa saavat tehdä täyshuollon, jossa vaihtavat kaikki nesteet ja suodattimet ainakin.
KoskaPVI kirjoitti:Miksi alle 50tkm pitää ketju vaihtaa...?