Muutaman päivän passatilla ajaneena tuli lähinnä mieleen, että volkkarilla on muotoiluosasto vissiin vielä perustamattaAZP kirjoitti: Mutta suurin kynnyskysymys itselleni on muotoilu. En ole vieläkään osannut päättää onko Insignia hyvän- vai kamalannäköinen auto. Kojelauta ei ainakaan erityisesti miellytä itseäni. Passat sen sijaan on mielestäni mitäänsanomattomuudessaan yksinkertaisen tyylikäs ja ajaton. Sitä jaksaa varmana katsella sinne 15 vuoden ikään asti ilman että tulee sellainen olo että mitä &%¤tua ne on muotoiluosastolla oikein ajatelleet.
 Lähinnä siis kolho fiilis jäi kuskinpukilla, että kirveellä on veistelty ja todettu että eiköhän tää oo tässä. Kokonaisuuden "viimeisteli" helevetin halvan näköinen analoginen viisarikello
 Lähinnä siis kolho fiilis jäi kuskinpukilla, että kirveellä on veistelty ja todettu että eiköhän tää oo tässä. Kokonaisuuden "viimeisteli" helevetin halvan näköinen analoginen viisarikello   
 Insigniaa vois joskus käydä koeponnistamassa. Tommonen 2,8T neliiko ooppeli vois olla vaikka audin seuraaja jos joskus kyllästyn sen porsimisia fiksailemaan...




 Pintakovan ja meluisan tuntuinen auto, eikä edes kovin tilava ainakaan etupenkkiläiselle.
 Pintakovan ja meluisan tuntuinen auto, eikä edes kovin tilava ainakaan etupenkkiläiselle.



 Jos lähden premiummerkkiin, se olisi todennäköisesti BMW 3-sarja isolla koneella ja nelivedolla....
   Jos lähden premiummerkkiin, se olisi todennäköisesti BMW 3-sarja isolla koneella ja nelivedolla....